Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Nowa kolekcja Oficjalnego Butiku

W Oficjalnym Butiku po dość długiej przerwie pojawiła się nowa kolekcja. Motywem przewodnim jest szkoła, a właściwie powrót do niej. Co prawda do szkoły chodzimy już prawie dwa miesiące, ale to nie znaczy, że ciuchy nie znajdą już zastosowania. :) Pokażę Wam teraz moje ulubione elementy z tej kolekcji.



Oczywiście przygotowałam też stylizację z użyciem elementu tej kolekcji.

Elementem z najnowszej kolekcji jest tutaj śliczna spódniczka z baskinką w pięknym odcieniu różu. Kocham złote dodatki, więc i tym razem zdecydowałam się na ten kolor biżuterii. Dodatkowo dodałam także kolorowe bransoletki. Stylizacja jest dość delikatna, więc do całości dodałam także małą, jasną torebeczkę. Lekko falowane włosy w różowym odcieniu świetnie pasują do charakteru kompletu. 

Co myślicie o najnowszej kolekcji i o mojej stylizacji?

1 komentarze:

  1. Kolekcja bardzo fajna, troche spóźniona, ale to nic. Ciuszki na pewno przydadzą się nie tylko do szkolnych stylizacji. A Twoja stylizacja bardzo ładna, dziewczęca i delikatna, podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń