Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


MINT

Cześć kochani! Niezmiernie się cieszę, że tak chętnie bierzecie udział w blogowej loterii! Przypominam, że zgłaszać można się do końca maja. Proszę też kilka osób, by zastosowały się do wszystkich warunków wzięcia udziału w zabawie, tudzież do opublikowania posta z linkiem do loterii na FS'owym blogu. ;) 

Jak można zauważyć po tytule, w dzisiejszym poście królować będzie kolor miętowy.
Nie wiem jak wy, ale ja jestem jego wielką fanką, dlatego dziś zainspirowana 
tymże właśnie kolorem postanowiłam napisać posta.
Uważam kolor miętowy za naprawdę uniwersalny - w tym kolorze świetnie wyglądają
sukienki, spódnice, spodnie czy swetry. Dla maniaczek tego koloru (tudzież dla mnie)
jest to naprawdę super sprawa.

Stworzyłam kilka stylizacji z użyciem elementów w kolorze miętowym. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. :)

 

Czy Wy lubicie ten kolor równie bardzo jak ja? :)




23 komentarze:

  1. skad ostatnia sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana co do pierwszej, może jest zbyt zwyczajna jak dla mnie? Ale pozostałe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię miętowy, ale nie w jakimś ogarniętym szałem nagromadzeniu. Wolę jakiś subtelny dodatek w tym kolorze. :}

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie♥ skąd pierwszy sweter i pierwsza sukienka? napisz na pw- troubel. ;) Bardzo podobają mi się stylizacje- cudowne są♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. aleeeeeeeeeeeeeee faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem fanką tego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia stylizacja jest za bardzo przekombinowana. Pod spód sukienki dałyście białą koszulę, która niestety nie pasuje. Balerinek prawie że nie widać. Sukienka śliczna, ale reszta do niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne 1 i 2 ale 3 trochę za duż otego i balerinek nie widać . Reszta jest boooooskie ;) (kolor mietowy jest cool XD)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM MIĘTĘ I KOLOR MIĘTOWY!
    Uważam tak jak ty, że ładnie wyglądają stroje w tym kolorze, a lody... Mmmmmmmmm... Pyszne są ;)
    Jest stonowany i nie do końca zimny. Stylizacje są super-hiper-mega-giga fajne i ładne. Masz dobry styl.
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  11. Acha! Mam buty z pierwszej stylizacji ;)
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, aczkolwiek zmieniłabym buty w ostatniej stylizacji, ponieważ "zlewają" się z rajstopami i nie wygląda to atrakcyjnie. Ubrania są dziewczęce, co sobie bardzo cenię :) Sweterek z pierwszej stylizacji jest nieziemski. Pozdrawiam, pauka44.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Też uważam, że dodanie tych butów do stylizacji nie było w 100 procentach dobrym pomysłem, aczkolwiek nie miałam pomysłu na inny element. :)

      Usuń
  13. Według mnie w ostatniej stylizacji bluzka jest za bardzo w prawo.
    I tak jak moje poprzedniczki buty się zlewają z rajstopami.
    Do reszty nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia stylizacja jest ładna ale trochę za dużo w niej jest . Ja bym zrobiła tak : zdjęła bym koszule spod sukienki , ponieważ w ogóle nie pasuje . Jako że jest już lato zdjęła bym także rajstopy które psują efekt , ponieważ nie widać bardzo ładnych i skromnych balerinek . Do tego dodałabym jakis długi wisiorek z kluczem lub piórkiem .
    Druga stylizacja MEGA !
    -YOLO1965

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje spoko tylko mam pytanko skąd jest ta bransoletka z ostatniej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :3 Skąd są buty z ostatniej stylizacji? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bitemarks, ale jak wiadomo nie ma tam już ciuchów, więc to raczej nieistotne. ;)

      Usuń