Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Wyniki.

Co prawda nie ja organizowałam konkurs, ale z powodu, że ponownie jestem tutaj sama, a czuję się zobowiązana do doprowadzenia konkursu do końca, to ja wybiorę zwycięzców. Wybrane miały zostać trzy miejsca. Aby wprowadzić trochę "napięcia", zacznę od miejsca trzeciego.

Miejsce III - 100 glamsów
Minzi 


Miejsce II - 200 glamsów
Archeey 


Miejsce I - 500 glamsów
BlackCat11

Nagrody postaram się przesłać jak najszybciej, a zwyciężczyniom serdecznie gratuluję. Mam nadzieję, że konkurs Wam się podobał.. :)
Zbaczając trochę z tematu, wiecie co dzieje się, na FS. Ekipa FG właśnie się rozpadła, a powiem Wam szczerze, że najmocniej na Fashionstyle trzymało mnie to, że byłam tam administratorką. Teraz gdy wszyscy postanowiliśmy opuścić FG, nie wiem czy jest jeszcze dla mnie miejsce na Fashionstyle. Jest to jednoznaczne z tym, że blog może tego nie przetrwać.



6 komentarze: