Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Fioletowo.

Dzisiejszy post poświęcony jest stylizacji, którą dzisiaj stworzyłam. Jak można domyślić się po tytule, znaczącą rolę odegrał w niej kolor fioletowy. Muszę przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych kolorów (piszę to otoczona fioletowymi ścianami mojego pokoju). Szczególnie lubię tą barwę w połączeniu z kolorem szarym. Moim ulubionym odcieniem barwy fioletowej jest ten śliwkowy.
Jak widać to co napisałam we wstępie odnosi się do stylizacji, którą Wam pokazuję. Jest tu
 połączenie sweterka z efektem ombre, gdzie kolor szary przechodzi w kolor fioletowy. Także pasiaste spodnie i torebka mają prześliczny śliwkowy kolor. Jest tutaj także przepiękny naszyjnik, w którym momentalnie się zakochałam. Osobiście chętnie przygarnęłabym go także w prawdziwym życiu. Do stworzenia stylizacji użyłam także czarnej lekko prześwitującej koszuli z kołnierzykiem, a także butów z suwakiem na przodzie buta. Dwie dość masywne bransoletki sprawiają, że znika wrażenie, że "czegoś tutaj brakuje". 

Co myślicie o tej stylizacji? Jak odnosicie się do koloru dzisiejszej notki? Lubicie go, czy raczej jest Wam obojętny? Dajcie znać jak podobał Wam się dzisiejszy post. Uwielbiam czytać Wasze komentarze. :)

8 komentarze:

  1. Lubie kolor fioletowy, sama w pokoju mam jedna ścianie fioletowa(reszta je w innym kolorze :) )
    Uwielbiam te spodnie, sweter i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Większość elementów stylizacji, w tym także buty pochodzi z Oficjalnego Butiku. :)

      Usuń
  3. Pięknie :3 + gdzie kupiłaś ten "brąz, cień" na policzkach? W jakim OB dokładnie, jeśli pamiętasz :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się nie mylę, ten makijaż najdziesz w kolekcji "Streetwear". Na mojej postaci jest on założony dwa razy, ;)

      Usuń
  4. Ja mam fioletowo-szary pokój ;D
    Bereshka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ;3 + wiolet, jakiego szablonu użyłaś, że obrazki tak idą w dół i widać kawałek tekstu? Odpisz.. :) (nie na bloga o FS xD)

    OdpowiedzUsuń