Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Haj, hej, heloł, nowa wita.

Witajcie! 
Wciąż się zastanawiam czemu Ewa zatrudniła taką osobę jak ja. Mam nadzieję, że nie będziecie zbytnio zrażeni moim zaniżaniem poziomu tego bloga. Nie chcę Was zanudzać zbędnym monologiem o mej skromnej osobie, bo nie wydaję mi się to jakoś bardzo ekscytujące. 
Z początku chciałam Was spytać jak wakacje, jednak po dłuższym namyśle doszłam do wniosku, że i tak milion pięćset osób już pytało, więc ja odpuszczę sobie.


Miałam niemały problem z wymyśleniem tematu, gdyż wszystko co mi się nasuwało na myśl było wykorzystane niedawno przez innych. W końcu postanowiłam zrobić notkę z zapomnianymi ciuchami z fs'a.

(Sukienka, kolczyki - Saints Row, torebka, buty - Bitemarks, bransoletki - Daybreaker)
Stylizację, w której wszystko skupia się na pięknej, długiej sukni ze starszej kolekcji postanowiłam dopełnić złotymi elementami. Spięte w kok, brązowe włosy odkrywają kolczyki, które barwą odpowiadają butom.

(Sukienka, torebka, buty - Bitemarks, rajstopy, bransoletki 1, bransoletki 2, bransoletki 3, naszyjnik - Daybreaker, doczepy, grzywka - OB)
Po raz kolejny odświeżonym przeze mnie ciuszkiem jest sukienka, tym razem jeansowa. Szczególną uwagę należy zwrócić na naszyjnik świetnie komponujący się z tymże elementem. Pozostałe dodatki są czarne i występuje na nich złoty motyw.


(bluzka, spodenki 2, rajstopy, bransoletka 1, bransoletki 2 - Daybreaker, spodenki 1 - My shop :), buty - Bitemarks, kurtka/koszula - ohioisonfire, doczepy i grzywka, makijaż 1 - OB, makijaż 2 - OB)
W kreacji ponownie wykorzystałam rajstopy, które jak widać pasują do niemalże wszystkiego. Wygrzebanym z głębi mojej garderoby ciuszkiem jest biała koszulka z napisem. Jest najjaśniejszą częścią stroju, który celowo utrzymany został w ciemniejszych barwach. Należy również przyjrzeć się makijażowi i świetnie pasującemu w takich okolicznościach.

Co myślicie o stylizacjach? Wolicie starsze czy nowsze ciuchy?

15 komentarze:

  1. Lubię nowe ciuchy, ale dużo starszych ciuchów jest na prawdę fajnych, więc czasami warto sobie o nich przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się suknia z pierwszej stylizacji, ale ze względu na kolor i krój ciężko byłoby mi dobrać odpowiednie dodatki. Tobie się udało, także brawo. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post jak na początek. Tylko opis drugiej stylizacji. Powinno być (chyba) przeze mnie, a jest przez mnie. Chyba, że tak miało być. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crystals, oczywiście. Brak literki, już poprawiam. (:

      Usuń
  4. 2 stylizacja jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego opisy takie krótkie? :(

    PS Zapraszam na bloga :D http://fashionstyle395.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja obecność na tym blogu średnio mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak sama stwierdziła zaniża poziom bloga

      Usuń
    2. Słuchaj nie przesadzaj może, myślę, że patelnia na swój wiek pisze dobre teksty oraz używa dojrzałego języka, więc nie oceniaj książki po przeczytaniu jednej strony, ponieważ zaaklimatyzowanie się na danym blogu jest trudne dla każdego redaktora. Możliwe, że chowasz jakiś uraz do niej, ale to nie znaczy, że musisz od razu wyjeżdżać z komentarzami, że "średnio podoba Ci się jej obecność na blogu", ponieważ jest 103 innych osób, które czekają na teksty napisane przez redaktorów, w tym patelni :)) Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Najpierw przyczepiliscie się do mnie, teraz do Teli. Nikogo nie interesuje, że nie podoba Ci się jej obecnosć na blogu. Zgłosiła się, poswięciła czas. Widzisz komentarze pod tą notką? Im się podoba. Jesli cos Ci nie pasuje możesz zrezygnować z FbyLette albo omijać notki Telimeny. Nie jestes tutaj sam/a i jak już napisała Emilka, 103 inne osoby czekają i chcą to czytać.

      Usuń
    4. Miło, że mnie tak wszyscy bronicie. :)

      Drogi anonimie, powinieneś/powinnaś wiedzieć, że lubię krytykę. To właśnie ona motywuje mnie, by polepszać swoje notki, jednak wpierw proszę, byś powiedział/powiedziała mi co dokładnie Ci się nie podoba. No i miło by było, gdybyś się podpisał/podpisała. ;)

      Usuń
  7. Uuu Patelcia szalejesz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje, stylowe i na luzie. Plus w Twoją stronę za wybór tematu :)

    OdpowiedzUsuń