Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Kolejna Loteria

No cześć! Jak widzicie stary szablon wrócił ponownie na swoje miejsce. Choć poprzedni nowy-stary wygląd bloga podobał mi się, uznałam, że ten pierwotny bardziej mi tu pasuje. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego zamieszania z szablonami, lecz potrzebowałam tego, by upewnić się, że obecny wygląd bloga jest dla mnie idealny. 
Aby to całe zajście zakończyć przyjemnym incydentem, postanowiłam zorganizować loterię. 
Nagrody to:
No i oczywiście warunki, jakie trzeba spełnić by wziąć udział w loterii. Należy:
                      > być obserwatorem bloga
> polubić oficjalny Fanpage strony Fashionstyle.pl
> na swoim blogu na Fashionstyle.pl umieścić informację o loterii

By zgłosić się do udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem napisz swój numerek (zaczynając naturalnie od 1) oraz swój nick, jeśli Twoje konto na bloggerze nosi inną nazwę.

Loteria zakończy się 10.08.2013

Jak widzicie zasady się nie zmieniają. Oczywiście prócz dodania warunku drugiego, który jest wymagany by otrzymać sponsoring. Ważne jest także by udział w konkursie wzięło minimum 20 osób, lecz liczę na Was i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie. :)
Naturalnie zachęcam Was do udziału, a tymczasem wracam do oglądania Vampire Diaries. Niebawem spodziewajcie się postu z ocenami Waszych stylizacji.

PS: W konkursach wolicie jedną, dużą nagrodę, czy kilka mniejszych?


41 komentarze:

  1. 1.Bereshka
    Sorry, że z anonima, ale jestem na komórce.
    To oznacza, że na bloga też nie mogę wstawić o tym konkursie informacji,ale jak będę mogła to od razu wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4. Lysandre. (z kropką)

    Niezalogowana, bo poza domem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to ja, potwierdzam to i obserwuję bloga jako Lysandre.

      Usuń
  3. Lepszy był nowy wygląd! Ludzie muszą się przyzwyczaić do nowości, a nie ciągle ta monotonność ! ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie szczerze wygląd mało obchodzi, ważne aby był czytelny i wygodny, a obydwa wyglądy są takie więc nie mam zastrzeżeń ♥

      Usuń
  4. Co do konkursów niech wygra najlepszy ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Niestety nie mogę wziąć udziału, bo nie mogę polubić fanpejdża, może innym razem :)

    Zapraszam do mnie, strange-life-nathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 18 Nowastylowa (ps. usunęłam komentarz bo zmieniłam login)

    OdpowiedzUsuń
  10. 19.Opera23 (obsewuję bloga pod nazwa barti456)

    OdpowiedzUsuń
  11. 20. Aniskaaa (blog obserwuję pod nazwą Anita)

    OdpowiedzUsuń
  12. 22. annie12340/MissBlair na FS (obserwuje bloga annie12340 i dałam lika na FB.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. 23. klaudunia2002k

    Obserwuję i polubiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. 24. believeit

    blog obserwuję pod tą samą nazwą :) polubiłam już :)

    OdpowiedzUsuń