Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Wyniki konkursu na Halloweenowe przebranie.

Dziś przypada dzień strachów i upiorów, a my na ten czas zapisany mamy termin zakończenia konkursu. Do wygrania mieliście 50 glamsów, a także tygodniową Stellę! Chcecie się przekonać czyja praca najbardziej przypadła mi do gustu? Otóż dziś definitywnym wygranym jest...

Lisse

Praca spodobała mi się ze względu na ciekawą formę wykonania. Elegancka suknia i ucięta głowa, plus psychiczny uśmieszek na twarzy postaci wydaje mi się fajnym połączeniem. Wraz z odważnym makijażem, a także "upiornymi" dodatkami całość wygląda naprawdę fajnie. :)

Dodatkowo chciałam także wyróżnić Pettero., który również stworzył świetną pracę!
Kobieta w bieli po, najprawdopodobniej, masakrze z piłą w roli głównej również bardzo mi się spodobała, więc i tą pracę postanowiłam nagrodzić 50 glamsami!

Zaraz przeleję na Wasze konta nagrody, a pozostałych serdecznie zapraszam do brania udziału w kolejnych konkursach! :) Na początek przypomnę Wam, że dziś o 20:00 na czacie czekać będą na Was niespodzianki. :)

7 komentarze:

  1. Jak coś, to Pettero, który również stworzył ;) No i oczywiście gratuluję Lisse i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Dziękuje ^^ Gratuluję Pettero^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto by zajął 3 miejsce? ^_^

    OdpowiedzUsuń