Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


KILKA INSPIRACJI

Witam Was kochani! Miałam w swoim życiu naprawdę intensywny okres i powiem szczerze, że ciężko było mi wygospodarować chwilę na to, by napisać notkę. Jedni ludzie odchodzili, drudzy nagle pojawiali się w moim życiu tworząc w nim niemałe zamieszanie. Mam nadzieję, że wszystko się już unormowało, stabilizując nieco moje życie. Jako, że z czasem jest już u mnie znacznie lepiej, przygotowałam dla Was post, w którym przedstawię pomysły na ciekawe stylizacje na różnorakie okazje.







Pierwsza ze stylizacji jest interesującą opcją dla osób lubiących dziewczęce stylizacje połączone z młodzieżowym "pazurem". Asymertyczna sukienka z paskiem świetnie uzupełnia się z kamizelką bez rękawów. Białe buty bardzo dobrze łączą się z górną częścią stylizacji zarówno swoją barwą jak i ogólnym wyglądem. Aby urozmaicić komplet dodałam także bransoletki oraz fikuśny pierścionek. Włosy postaci zaczesane na jedną stronę ciekawie eksponują stylizację. Makijaż został dobrany z myślą o kolorze sukienki. Niebanalne spojrzenie z pewnością daje fascynujący efekt.
sukienka - Szaroome  kamizelka - Virtue  biżuteria - Bitemarks  buty -  Daybreaker  
















Kolejny komplet pomimo dość dużego użycia ciemnych barw nie daje efektu ponurej stylizacji. Elementami przełomowymi w zestawie są białe spodenki oraz torba w tym samym kolorze. Oba elementy rozświetlają stylizację. Patrząc na wykonany przeze mnie zestaw można stwierdzić, że bardzo dużo się w nim dzieje. Cieniowana bluzka, rajstopy z intrygującym wzorem oraz torba z czarnymi wykończeniami zdecydowanie sprawiają, że całość nie jest nudna. By nie przesadzić z natłokiem barw oraz wzorów biżuteria, którą wybrałam jest w jednolita oraz stosunkowo dość prosta. Również makijaż postaci jest nieskomplikowany tak jak fryzura. 
szorty - Parsley  rajstopy - OB  bluzka -  Bitemarks  torebka - Bitemarks  bransoletka z pierścionkiem - OB naszyjnik - OB 













Przechodząc do dalszych prac, stylizacja jaką możecie podziwiać jest utrzymana w ciemnych barwach, przełamana intensywnym, różowym kolorem. Zaczynając od góry, wykorzystałam pochodzącą z bardzo starej kolekcji Fantie "siateczkę" jako urozmaicenie sukienki, która idealnie się z nią połączyła. Kolejnym elementem będącym wręcz stworzonym do tych elementów jest kolia. Wpasowuje się ona nienagannie w miejsce łączenia elementów. Dolna część sukienki jest delikatna, co dodaje dziewczęcego look'u wraz z elementami w przełomowymi stylizacji. Kolor różowy często utożsamiany z ową dziewczęcością - ta idea wpasowuje się idealnie w charakter tego kompletu. By całość utrzymana była w wyznaczonej formie, postawiłam na blond włosy, upięte w fikuśne koczki oraz intrygujące spojrzenie. 
bluzka -  Bitemarks  sukienka - ohioisonfire   naszyjnik - OB  torebka -   Bitemarks  buty - OB 













Jest to interesująca opcja mniej spektakularne wyjścia. Szorty oraz bluzka z nadrukiem to klasyczne połączenie, jednak dzięki ciekawej fakturze pierwszego elementu stylizacja staje się atrakcyjniejsza. Także zabawny nadruk nie jest tutaj obojętny, a torebka w intensywnym kolorze daje co raz ciekawsze efekty. Biżuteria swą kolorystyką nawiązuje do wzoru na szortach, a także do barwy torebki. Klasyczne trampki przypominają o tym, że strój jest niezobowiązujący. Modne kocie uszy zdobią głowę postaci nadając młodzieńczego usposobienia. Rude włosy sprawiają, że całość jest bardziej zadziorna.
bluzka - Bitemarks  szorty - Bitemarks  torebka - OB  biżuteria - My shop:)  buty - Daybreaker
 opaska -  My shop:)








Na koniec jeszcze informuję, że w Oficjalnym Butiku ukazała się nowa kolekcja - "Noc Świętojańska". Kolekcja jest bardzo mała (liczy sobie aż 5 elementów), a wszystkie ceny wynoszą... 0 glamsów!


Tymczasem Was zapraszam do komentowania. Czekam na Wasze opinie dotyczące stworzonych przeze mnie stylizacji! :)

12 komentarze:

  1. Świetny post. Uwielbiaam czwarty zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się druga :)

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A z której kolekcji pochodzą rajstopy z drugiego zestawu? Przejrzałam wszystkie OB, ale musiały mi gdzieś umknąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Rajstopy pochodzą z kolekcji Hipster Vintage (http://fashionstyle.pl/boutique/collection/10/hipster-vintage/). :)

      Usuń
  4. W drugim opisie wkradł się błąd 'Cieniowana bluzka, rajstopy z intrygującym wzorem oraz torba z czarnymi wykończeniami zdecydowanie sprawiają, że całość jest nudna.' Chyba powinno pojawić się nie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Zdecydowanie powinno pojawić się "nie". :) Dziękuję za uwagę. :*

      Usuń
  5. Genialne stylizacje, najbardziej mi się podoba... kurde wszystkie mi się podobają! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatnim opisie trochę irytuję mnie powtórzenie 'Również zabawny nadruk nie jest tutaj obojętny. Również torebka w intensywnym kolorze daje co raz ciekawsze efekty.'
    Jakoś nie miło mi się to czyta :(
    Najbardziej podoba mi się 1 i 3 stylizacja :)

    Bereshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Tak to jest jak dodatkowo edytuję tekst już po jego napisaniu. Wtedy mi coś umyka. ;)

      Usuń
  7. Świetne zestawy! Nie wiem, który założyłabym pierwszy gdybym miała takie super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz tak gadasz, a kto odszedł z bloga.

      Usuń
  8. A mi sie podoba 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń