Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Motyw kwiatów w stylizacajch.

Ostatnio na Fashionstyle atmosfera jest dość napięta, więc postanowiłam uprzyjemnić sobie ten czas przygotowywaniem stylizacji z elementami, na których przedstawiony jest motyw kwiatów. Jak już wszyscy wiecie ostatnie nasze garderoby "nieco" się uszczupliły, więc komplety powstały głównie z elementów dostępnych w Oficjalnym Butiku.

Powyższa stylizacja z pewnością rozwesela jesienny klimat. Kolory są jasne i przyjemne, a całość delikatna. Wyrazista spódnica świetnie łączy się z bluzeczką w podobnym kolorze, lecz nieco bardziej "wyblakłej". Klasyczna marynarka w kolorze nude uzupełnia stylizację i nie daje wrażenia dominacji nad głównym elementem. Naszyjnik, który możecie zauważyć jest moim nowym nabytkiem, który bardzo przypadł mi do gustu i jestem pewna, że będę go często używać.

Druga ze stylizacji jest również delikatna i dziewczęca, lecz motyw kwiatów nie stanowi tutaj głównej istoty, lecz jest elementem pobocznym, mającym na celu uzupełnienie całości i nadanie jej wyrazistości. Krótka różowa spódniczka bardzo dobrze łączy się z bluzką, której wzory współgrają z kolorystyką głównych elementów. By komplet był ciekawszy zdecydowałam się dodać białe zakolanówki. 

Ostatnia, zdecydowanie moja ulubiona stylizacja w tej kategorii. Jest prosta i elegancka, ale mimo wszystko ma w sobie "to coś" co sprawia, że jest jedną z moich ulubionych. Śliczna koszula z białymi elementami to idealne uzupełnienie prostej spódnicy z eleganckim motywem kwiatów. Białe buty sprawiają, że komplet jest jeszcze bardziej gustowny. Również bransoletki oraz kolczyki mają potęgować ten efekt, lecz wydaje mi się, że największą wykwintność w tej stylizacji daje kapelusz. 

Lubicie motyw kwiatów? Podoba Wam się on w takim wydaniu, jaki ja Wam zaprezentowałam?


4 komentarze:

  1. podoba mi sie druga stylizacja, uwielbiam te marynarkę i uroczo to sie łączy z podkolanówkami.
    annie12340/MissBlair

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej podoba sę ostatnia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga ma sztuczną spódnicę ;/ Znaczy taką realną a to głupio wygląda poza tym wszystkie super c:

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba ostatnia super!!!!

    OdpowiedzUsuń