Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Oceny stylizacji.

Cześć kochani! Zostałam poproszona, by umieścić post z Waszymi stylizacjami, więc szybciutko się za to zabrałam. Dziś wyjątkowo pokażę Wam pięć kompletów. 

pauka44
Stylizacja jeszcze letnia, co przywodzi mi na myśl te wspaniałe ciepłe dni, kiedy to jedynym zmartwieniem były nieznośne komary. Komplet, który przysłałaś jest dość prosty. Fajna, zwiewna sukienka z kwiatowym motywem, a także wianek dobrze do siebie pasują. Buty to klasyczne szpilki w kolorze nude. Bardzo podoba mi się makijaż postaci, choć zastanawiam się czy nie jest on nieco za mocny do tak delikatnej stylizacji.

Etsuko00
Ciemna, mocna stylizacja to przeciwieństwo przedstawionego przeciwieństwo stroju. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to nieestetycznie wyglądające cienie przy butach, a także na twarzy. Co do stylizacji mam mieszane uczucia. Z jednej strony podoba mi się, ale mam wrażenie, że coś jest w niej mocno nie tak. Elementem, który z pewnością bym zmieniła są buty, które według mnie nie pasują do klimatu stroju. Tak jak torebka. Coś co jest czarne nie musi koniecznie pasować do ciemnej stylizacji. Dodatkowo twarz strasznie mi się nie podoba.


CrystalsJoy
Teraz czas na dość elegancką stylizację. Jak mniemam widzę tutaj połączenie gorsetu oraz spódniczki. Podoba mi się kiedy użytkownicy miksują różne elementy, by stworzyć oryginalną całość, jednak nie wiem, czy w tym wypadku "prześwity" pomiędzy jednym elementem a drugim przypadły mi do gustu. Nie spodobały mi się także włosy postaci (i zielone kolczyki?), które wyglądają dość niechlujnie przy tak eleganckim połączeniu. Jestem jednak usatysfakcjonowana wyborem klasycznych czarnych szpilek, a także świetnego, czerwonego pierścionka.

CrystalsJoy
Wysłałaś dziś dwie swoje prace i muszę przyznać, że ta bardziej przypadła mi do gustu. Bardzo podoba mi się twarz postaci, która wygląda naprawdę intrygująco. Spodobało mi się również połączenie czarnej koszuli ze spodenkami z wysokim stanem. To połączenie było strzałem w dziesiątkę, gdyż oba elementy wspaniale się razem komponują! Dodatki zostały dobrane kolorystycznie i wyglądają razem dość dobrze, choć mam małe wrażenie, że koloru bordowego jest tutaj już za dużo. Mimo wszystko stylizacja bardzo mi się spodobała.

Archeey
To już ostatnia z dzisiaj przedstawionych przeze mnie stylizacji. Muszę przyznać, że od bardzo dawna nikt nie zachwycił mnie swoją stylizacją tak jak ty teraz! Twoje połączenie jest bardzo "modowe", niespotykane zbyt często na Fashionstyle. Wszystkie elementy ze sobą współgrają tworząc naprawdę niebanalny komplet. Podoba mi się każdy element Twojego stroju. Jestem pełna podziwu i ode mnie otrzymujesz naprawdę wielkie brawa za stworzenie tak świetnego kompletu! Tak trzymaj!


A co wy myślicie o dzisiejszych stylizacjach? Dajcie znać kto jest Waszym faworytem!








4 komentarze:

  1. czemu mnie nie oceniłaś? chyba tez ci wyslalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze wypadałoby się podpisać, wtedy mogłabym sprawdzić czy praca dotarła. Po drugie, jeśli nie zostałaś oceniona w tym poście, zapewne pojawisz się w następnym.

      Usuń
  2. Mi się najbardziej podoba CrystalsJoy, ale stylizacja Archeey też jest Boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Archeey ma zawsze oryginalne i świetne stylizacje, ta również bardzo mi się podoba :3 Oczywiście nie mówię, że inne stylizacje nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń