Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Jedna rzecz - kilka stylizacji

Cześć kochani! Ostatnio dużo myślałam nad nowymi tematami postów. Przeglądając garderobę w poszukiwaniu inspiracji, natrafiłam na fioletowy sweterek, który bardzo mi się podoba, ale którego nie miałam dotąd okazji wykorzystać w swoich stylizacjach. Aby nadrobić straty zdecydowałam się dziś na stworzenie posta, w którym pokażę stylizacje z użyciem właśnie tego sweterka. 

OB "Up all night" - 5 glamsów

Pierwsza stylizacja jest kombinacją niewielu elementów. Postawiłam głównie na trzy kolory - biel, czerń i oczywiście fiolet. Czarne, klasyczne spodnie wydały mi się świetnym elementem z luźnym sweterkiem. Podczas wykorzystywania w stylizacjach swetrów typu oversize należy pamiętać o zachowaniu proporcji - luźna góra, wąski dół. Buty dobrałam pod kolor swetra. Według mnie kolorem, który świetnie łączy się z fioletem swetra jest kolor biały. Dlatego postawiłam na biały naszyjnik oraz białą torebkę.

Druga stylizacja jest nieco bardziej skomplikowana. Sweter połączyłam z dopasowanymi spodenkami, a także dość kontrowersyjnym elementem - pończochami. W kwestii butów zdecydowałam się na czarne botki. Torebka - teczka jest w bardziej śliwkowym odcieniu fioletu, mimo to fajnie komponuje się z resztą. Dodatek w tej stylizacji stanowi prosty, lecz dający charakterystyczny efekt, naszyjnik z krzyżami.

Pomysł na stylizację zaczął się od... naszyjnika! Tak, właśnie! Jego oryginalny wygląd oraz fajna kolorystyka są świetnie pasują do dzisiejszego elementu głównego. Wzrok przyciągają także złote buty na czarnej platformie, które ostatnimi czasy bardzo pokochałam. By w stylizacji nie było zbyt dużo charakterystycznych elementów zdecydowałam się na jasne spodnie, a także klasyczną czarną kopertówkę.


Co sądzicie o fioletowym sweterku, a także moich stylizacjach? Czekam na Wasze opinie! 

6 komentarze:

  1. Zgadzam się, trójka najładniejsza, choć tak czy inaczej nie jestem fanką tego swetra x)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej zgadzam się, że trzecia stylizacja jest najlepsza. Może nawet zakupię ten sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię sweterek <3
    Trzecia najlepsza, ale wszystkie są cudne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest śliczny i fajnie komponuje się z różnymi ciuchami. Już go zakupiłam w większości wariantów, aczkolwiek szkoda, że nie ma większego wyboru. :) Mi natomiast do gustu przypadła druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się 3 stylizacja. W 2 coś mi się fryzie, te pończochy z torba, w sensie, ze chyba nie ten styl. W 1 torebka, choć niby łączy się trochę z naszyjnikiem.
    annie12340/MissBlair

    OdpowiedzUsuń