Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Kilka porad jak kupować.

Jako, że blog jest modowy, wypadałoby wspomnieć coś na sam temat kupowania. Mam tutaj na myśli głównie zakupy w Oficjalnym Butiku, ze względu na to, że ceny tam są podawane w większości w glamsach. Pewnie każdy z Was doświadczył kiedyś sytuacji, w której zabrakło mu glamsów na wymarzony ciuszek. Dlatego w dzisiejszej notce zaproponuję kilka pomysłów jak kupować. :)

Na Fashionstyle pojawiła się nowa kolekcja? Biegniesz i kupujesz wszystko co Ci się podoba, aż nagle widzisz komunikat "Nie masz wystarczającej kwoty glamsów". A może spróbujemy inaczej? 

1. Zanim zabierzesz się za kupowanie przejrzyj dokładnie całą kolekcję. W ten sposób będziesz mieć świadomość jakie ciuchy naprawdę Cię interesują.

2. Jeśli nie jesteś pewna danego ciucha nie kupuj od razu. Zastanów się czy nie jest to ciuch na jedną okazję, a także czy będziesz miała go z czym połączyć.

3. Uniwersalne ciuchy często przydają nam się w tworzeniu stylizacji jako bazy. Zastanów się jednak czy kolejna bluzka w kolorze nude jest Ci potrzebna. Zamiast wciąż wybierać proste wzory skuś się na coś szalonego i odważnego! Stylizacja z takim ciuchem na pewno będzie ciekawsza!

4. Przytrafiło Ci się kiedyś, że kupiłaś ciuch, w którym ani razu się nie pokazałaś? Aby uniknąć takiej sytuacji zanim wydasz na coś glamsy dokładnie zastanów się czy aby na pewno będziesz używać tego elementu, czy jest on po prostu ładny, ale kiepski w zastosowaniu.


Mam nadzieję, że te cztery proste rady pomogą Wam odnaleźć się w szale zakupów. 
Czy wy także macie swoje przemyślenia odnośnie kupowania ciuchów? Jest zasada, której bacznie przestrzegacie? A może wydają Wam się one zbędne?
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym poście!

3 komentarze:

  1. Miałam swoją modelkę na fashion style,uwielbiałam ją przebierać a na kartce rysowałam dla niej stylizacje :D W końcu wpadłam na blogera i założyłam bloga :) Cieszę się,że wróciłaś i w ogóle pamiętasz o mnie o blogu :) Jest mi bardzo milutko dziękuję Ci za Twoją obecność :) :*:*

    OdpowiedzUsuń