Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Zwycięzcy w dniu konkursów.

Cześć kochani! Czas na ogłoszenie wyników w mini konkursach. Mam nadzieję, że nie jesteście źli, że podaje je dopiero teraz, ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogłam zrobić tego wcześniej. W każdym razie z konkursami poradziliście sobie naprawdę dobrze. :-)  Jeśli chcecie więcej takich atrakcji na blogu, dajcie znać. :-) 

Odpowiedzi do konkursów i wyniki.
1.  Fitness. - Minzi
2. mary  - Jula10k
3. Streetwear, Loen. - Trololina
4. Glossypack. - Aniskaaa
5. Bitemarks, Fantie. - Aniskaaa
6. Zapomniałam opublikować. :c
7. Fashion exam.  - Asia199831
8. djn-bellamy  - Aniskaaa
9. Wiosna 2011. - Aniskaaa
10. Saints Row. - Aniskaaa

To by było na tyle w kwestii wyników. Najwięcej nagród zdobyła dziś Aniskaaa, której bardzo serdecznie gratuluję. Nie mniej jednak wszyscy wykazaliście się znajomością strony Fashionstyle. :-) 
Jako, że konkurs szósty nie został opublikowany, postanowiłam wylosować dwie osoby, które dostaną po 25 glamsów za samo uczestnictwo w dniu konkursów. :-) 
Wylosowałam: volontaire oraz Viki8.
Dziękuję za świetną zabawę i do zobaczenia w kolejnych postach! :-) 

8 komentarze:

  1. Czemu Aniskaaa wygrała tyle razy?!?! ;\ ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ najszybciej odpowiedziała w kilku konkursach. Wygrała uczciwie, więc nie wiem o co chodzi. ;)

      Usuń
    2. Aha ;D No to OK ;)

      Usuń
  2. Można wiedzieć jakie zadanie miało być w konkursie nr. 6?

    ;D

    OdpowiedzUsuń