Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Bez pomysłu na temat, ale z materiałem!

Cześć kochani! Dzisiaj pokażę Wam kilka stworzonych przeze mnie kompletów, które nie są objęte konkretnym tematem, myślę, też, że nie posiadają wspólnego "czynnika". Notka jest więc dziś bez motywu przewodniego, jednak myślę, że mimo wszystko to co Wam w niej przedstawię przypadnie Wam do gustu. Tak więc zaczynajmy!

Powyższa stylizacja powstała z okazji zakupu nowej, bordowej spódniczki, którą koniecznie chciałam wykorzystać. Nie lubię zbytnio kombinować, więc zdecydowałam się jedynie na czarny gorset oraz narzutkę, która dzięki swojej ażurowej formie, a także licznymi frędzelkami ciekawie uzupełnia komplet. Do całości dodałam klasyczne czarne buty, które mimo swej prostoty podbiły moje serce i znajdują się w czołówce mych ulubionych butów. Na koniec dodałam tylko bordowe - pomarańczowe korale.

Drugi komplet to połączenie dwóch kolorów - białego i niebieskiego. To połączenie dało efekt spokojnej, przyjemnej stylizacji. Jako bazę wykorzystałam białą sukienkę, którą połączyłam z bluzką, która jest "utrzymywana" przez pasek. Na wierzch nałożyłam dość długą niebieską marynarkę, pod kolor której dodałam buty zapinane na kostce. Rolę dodatków odgrywają tutaj liczne, aczkolwiek delikatne pierścionki, a także wężowa bransoletka prosto z limitowanej edycji z butiku Bitemarks.

Ten komplet stworzony został w jesiennych kolorach. Spodenki z wysokim stanem i biała bluzka, to klasyczne połączenie, które wzbogacone zostało o charakterystyczny element jakim jest narzutka w cętki z długimi frędzlami. To połączenie urozmaicone zostało złotym naszyjnikiem, który swą kolorystyką idealnie łączy się z brązowymi elementami stylizacji. Buty sprawiają wrażenie jakby zostały stworzone z pasków, które krzyżują się ze sobą. 

Na dziś to tyle, ale w następnym poście przygotuję dla Was coś zupełnie innego. :)
Tymczasem dajcie znać co myślicie o dzisiejszym poście!



7 komentarze:

  1. Świetna notka! Stylki bardzo mi się podobają :*

    ~Smile.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa kocham ten 2 zestaw, super :) Tylko włosy trzeba założyć kilka razy, aby nie było tej przerwy :) Kocham te narzutkę z frędzlami w 1 stylizacji, sama często ich używam. 3 jest ladna, ale trochę nie mój styl.
    annie12340/MissBlair

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i ostatni zestaw jest mega :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zestaw podoba mi się najbardziej *o* Z jakich kolekcji/butików pochodzą te ubrania (spódnica, gorset i narzutka?) W ogóle, nie byłoby opcji, żebyś pod stylizacjami podawała linki (albo chociaż nazwy) do butików, w których kupowałaś konkretne rzeczy? Wiesz, tak jak w niektórych, innych, notkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jedynym z postów zadałam pytanie, czy chcecie bym dodawała odnośniki do sklepów, ale odpowiedzi nie uzyskałam, więc po prostu przestałam dodawać te informacje, gdyż zajmuje to naprawdę dużo czasu.

      Usuń
    2. Ah, rozumiem. Nie czytam wszystkich postów, dlatego się nie orientuję. Przepraszam za niewiedzę.

      Usuń