Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Kilka zakupowych "łupów".

Od jakiegoś czasu o porządne zakupy na Fashionstyle naprawdę ciężko. Czasem zdarzy się jednak upolować coś naprawdę fajnego. Postanowiłam pokazać Wam kilka ciuchów, które ja ostatnio kupiłam. Zakupy skromne, gdyż wybór niewielki, ale może coś przypadnie Wam do gustu.





W tym butiku zaopatrzyłam się głównie w eleganckie sukienki i dodatki. Ciuchy naprawdę fajne, warto tam zajrzeć. :)



W tym sklepie zaopatrzyłam się jedynie w śliczną kurteczkę z koronkowymi rękawami oraz jasne legginsy. Mimo, że nie kupiłam dużo, z zakupów jestem bardzo zadowolona.



W tym butiku kupiłam bluzkę z zabawnym nadrukiem. Co prawda bluzy to element rzadko wykorzystywany w moich stylizacjach, jednakże zdecydowałam się na kupno tego ciucha.

Jak już wyżej wspomniałam, zakupy były bardzo skromne, ale cieszę się, że chociaż tyle udało mi się upolować. Mam nadzieję, że zainteresował Was post, a sami kupicie jakieś elementy, które Wam pokazałam. Biegnijcie na zakupy, tymczasem ja biorę się za przygotowywanie kolejnego posta. :)


5 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z tego wszystkiego przypadła mi do gustu kurteczka z koronkowymi dodatkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystko o czym napisałaś, ale post fajny :)

    Jula10k

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystko, lubie te sukienki z Cens○red.
    annie12340/MissBlair

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta bluzka z zabawnym nadrukiem jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń