Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Dość zabawne wyniki loterii.

Cześć! Osoby, które śledzą moje wpisy na moim FS'owym blogu mogły być przygotowane na wpis z wynikami loterii, a przypomnę, że do wygrania było łącznie aż 500 glamsów! Nagorda została podzielona na trzy losowania. W każdym z nich jedna osoba zdobywała kolejno 250, 150 i 100 glamsów. Biorąc pod uwagę liczbę zgłoszeń cieszę się, że chętnie bierzecie udział w tego typu wydarzeniach na blogu. Gdybyście jeszcze tak chętnie zostawiali po sobie ślad pod postami o tematyce modowej byłoby wręcz idealnie. :) 
W każdym razie pewnie każda z osób, która się zgłosiła jest teraz zniecierpliwiona kiedy w końcu podam wyniki losowania.


Serdecznie gratuluję: Airelle. za zajęcie pierwszego miejsca, a tym samym za zgarnięcie nagrody głównej czyli 250 glamsów, gumisiek98 za wygranie drugiej nagrody. Osoba, która zajęła miejsce trzecie to  klaudunia2002k jednak zauważyłam, że na swoim blogu nie wstawiłaś informacji o konkursie, więc żeby było uczciwe nagroda przechodzi na kolejną osobę, czyli...


Zdobywcą trzeciej, nie mniej jednak cennej nagrody jest asia199831, która jednak tez nie wstawiła na bloga informacji o konkursie, więc nagrody nie zdobywa. Czy doczekam się w końcu uczciwego zwycięzcy? :D W każdym razie kolejnym(!) wylosowanym przeze mnie szczęśliwcem (mam nadzieję, że uczciwym) jest...
... czyli Jula10k, która całe szczęście spełniła wszystkie warunki. Gratuluję :)

Wszystkim uczciwym czytelnikom gratuluję, a tym, którzy nie chcieli bawić się według zasad życzę powodzenia w kolejnych konkursach. ;) Zwycięzcy niech oczekują swojej nagrody, która niebawem pojawi się na Waszych kontach. ;)


9 komentarze:

  1. Tyle przegrać! :D Ale jak ktoś gra nie fer play to ma za swoje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiłam na bloga http://loveit-fs.blogspot.com/

    klaudunia2002k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Ale mnie o tym nie poinformowałaś, a ja nie jestem w stanie wszystkiego sie domyślać.

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego wstawiłam tam a nie na FS

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezusie drogi WYGRAŁAM! Wciąż nie mogę uwierzyć. Boziu ciesze się xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dostaniemy nagrody?? Bo ja jeszcze nie mam ...

    OdpowiedzUsuń