Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Beachwear



Cześć. Jak już pewnie wiecie dziś opublikowana została nowa kolekcja OBG "Beachwear". Według mnie jest naprawdę fajna i dużo w niej wartościowych ubrań. Niestety ceny są tak wysokie, że ja zrezygnowałam z zakupów - skusiłam się jedynie na kilka rzeczy w przystępnej cenie. 

Dziś ze względu na bardzo skromne zakupy, przygotowałam tylko jedną stylizację z użyciem ciuchów z najnowszej kolekcji. 

 Dzisiejsza stylizacja jest połączeniem elegancji z odważnymi wzorami o intensywnej barwie. Spodenki ewidentnie grają tu główną rolę. By nie stworzyć stylizacji rodem z jarmarku reszta elementów, które dobrałam są stonowane. Biała bluzka z dekoltem oraz czarna kurtka są przeciwwagą odważnych spodenek. Buty z paskami urozmaicają stylizację tak jak naszyjnik ze sznureczków. Jako torebkę wybrałam uniwersalną "saszetkę" na sznureczku. Makijaż postaci natomiast nawiązuje do kolorystyki spodenek. 
spodenki - OB "Beachwear"  bluzka - OB "Lookbook Me Up!"  kurtka - Maggi's Island  naszyjnik - Hoobok  buty - Bitemarks  bransoletka -  Bitemarks  torebka - Bootstraps - pierścionek - Bootstraps  


Co myślicie o nowej kolekcji i oczywiście o mojej stylizacji?

5 komentarze:

  1. W kolekcji można znaleźć parę cudeniek. Jednak ceny są strasznie zawyżone. Np. włosy. W kolekcji Streat Wear włosy kosztowały 7 G,a w Beachwear aż 13!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa kolekcja faktycznie ciekawa, ale, że tak powiem - dla bogaczy. A szorty zaprezentowane w powyższej stylizacji, owszem, są piękne, ale osobiście sądzę, że nie warte swojej ceny. W butiku "Avis" można kupić identyczne spodenki (no ok, różnica koloru) za śmieszną cenę 50$. Nie rozumiem postępowania projektantki (Dorea): wrzucić identyczne szorty do OBG i swojego butiku. No mniejsza o to.

    Kurczę, ja chyba oślepłam! Już drugi raz spotykam się ze stylizacją, w której wykorzystana jest ta bluzka, ale za Chiny nie mogę jej znaleźć w OB o.O No oślepłam, jak Boga kocham, oślepłam. To była jakaś limitowana koszulka czy co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co muszę napisać to to, że ta stylizacja jest serio świetna! :) Co do kolekcji to miło było wejść i zobaczyć co przygotowali dla nas Gracze, lecz faktycznie ceny są przesadzone, dlatego skusiłam się (tylko) na koczek od Michała i włosy od Gwendolin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny są naprawdę ogromne, a jako, że mam mały budżet musiałam zrezygnować z zakupów. Stylizacja mi się bardzo podoba. Według mnie najlepszym połączeniem w tej kreacji są spodenki i makijaż, trafiłaś w dziesiątkę! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja pół na pół. Są fajne rzeczy i tez takie raczej niezbyt ładne :PP

    OdpowiedzUsuń