Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Stylizacjia inspirowana moda japońską

Cześć! Upał na dworze strasznie daje nam się we znaki, prawda? Jest tak gorąco, że normalne funkcjonowanie jest w zasadzie niemożliwe. Gdy tylko mam jakąś okazję, pakuję rzeczy i jadę nad wodę, choć przyznam Wam, że czasem z transportem bywa naprawdę ciężko.

Zanim przejdę do głównej części postu przypomnę Wam, że do LOTERII możecie zgłaszać się już tylko do jutra!

Teraz jednak pozostawiam za nami te sprawy i przechodzę do głównej części notki. Ostatnio tworząc stylizacje pomyślałam, by zaczerpnąć nieco inspiracji ze stylu jakim jest Lolita. Komplet, który stworzyłam nie jest wiernym odwzorowaniem tego stylu, a jedynie nim zainspirowany, więc proszę miejcie to na uwadze. ;)





Pierwszym elementem, który wybrałam do stylizacji jest dość obszerna spódnica. Kolejnym elementem użytym do wykonania kompletu jest czarna, elegancka bluzka z drapowanymi ramionami. By utrzymać stylizację w eleganckim klimacie, dodałam skarpetki ozdobione czarną koronką oraz wysokie buty zapinane na pasek. Postanowiłam ograniczyć dobór dodatków, wybierając jedynie naszyjnik z białych pereł oraz kokardę na głowie, czyli tak zwany headbow. Włosy w odważnym kolorze to także jeden z elementów tego stylu.
sukienka - Bitemarks  bluzka -  Bitemarks  skarpetki - OB "Vibes"  buty -  Bitemarks naszyjnik - OB "Celebrity Style"  kokardka -  Bitemarks  












Co myślicie o mojej stylizacji? Znacie ten styl?
PS: Czy Wam również z garderoby znikają ciuchy z Oficjalnego Butiku?

9 komentarze:

  1. Stylizacja ładna i staranna. Mogłaś pokombinować z warstwami w spódnicy, aby wyglądała na obszerniejszą i dodać jasne rajtuzy z jakimś ciekawym wzorem oraz bransoletki. Oczywiście nie czepiam się, takie skromne uwagi, bo wszystko i tak ślicznie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę zareklamować swojego bloga? Dopiero co został założony,ale muszę się w jakiś sposób zareklamować na początek.Byłoby mi miło za chociaż kliknięcie w ten link: http://projektowanietotakieproste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` No cóż, mój blog to nie słup reklamowy. Szczególnie, że Twój komentarz dotyczy jedynie reklamy...

      Usuń
    2. Mogę usunąć jeśli chcesz.

      Usuń
    3. ` Nie wypada wchodzić na czyjegoś bloga i pisać "zareklamuję się", ignorując kompletnie post autora.

      Usuń
    4. Zgoddzę się z wiolet! Ma racje!

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor włosów dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja, ale jakoś nie w moim guście. ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za modą japońską, ani tymi wszystkimi filmami japońskimi bądź akcesoriami i modelkami, po prostu gdy zobaczę coś takiego na tumblrze zaczyna mnie to irytować. Rozumiem, że każdy ma swoje upodobania, ale dodawanie 5 zdjęć z różowym japońskim sokiem i ciasteczkami jest wkurzające. Natomiast ta stylizacja jest dość ładna, ale wolałabym inną kolorystykę oraz spódnicę, bo ta nie wpasowuje się idealnie w ten styl. Oczywiście to tylko moje sugestie i mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń