Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Trochę spóźnione - Nowa kolekcja Oficjalnego Butiku

Nie muszę Wam wspominać o nowej kolekcji, gdyż każdy z pewnością już o niej wie, ale zwykle umieszczam na blogu stylizację z wykorzystaniem nowych ubrań, więc i tym razem chcę to zrobić.
Motywem przewodnim najnowszej kolekcji jest wieś. I choć te klimaty mogą odstraszyć nie jedną osobę, zaręczam, że ciuchy z kolekcji są naprawdę warte uwagi.

Stylizacja jaką udało mi się stworzyć bazuje glównie na dwóch kolorach - białym oraz brązowym. Spodenki z wysokim stanem postanowiłam połączyć z białą koszulą z kołnierzykiem. Kolejnym elementem, który dobrałam były buty z wystającymi skarpetkami. Według mnie te buty są świetne i z pewnością będę używać ich w wielu stylizacjach. Podobnie jak torebkę, która została naprawdę starannie wykonana i prezentuje się niesamowicie. Dodatki dobrałam pod kolor brązowych elementów - pierścionki, bransoletkę, a także naszyjnik. Makijaż mojej postaci stwarza pomiędzy sobą pewien kontrast - wyraziste spojrzenie oraz lekko zaróżowione, dziewczęce policzki.
spodenki - Mission FashionStyle  koszula - My shop:)  buty - OB "Haymaking"  torebka -  OB "Haymaking"  bransoletka i pierścionki - OB "Haymaking"   naszyjnik - OB "Hipster Vintage" 

Co sądzicie o stylizacji? No i oczywiście czy podoba Wam się najnowsza kolekcja Oficjanego Butiku?





6 komentarze:

  1. Ładna stylizacja, kolekcja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie nic z tej kolekcji nie dałaś xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystałam głównie dodatki. W każdym razie pierścionki, bransoletka- torebka i buty nie są dla mnie niczym. Nie chodzi mi o to by na siłę tworzyć stylizację z ciuchami z najnowszej kolekcji, lecz by połączyć to co nowe, z tym co jest mi już dobrze znane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! ,3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM ten blog, ale wolałabym, żeby posty były częściej. wiem, że teraz szkoła, itd. Po prostu bym wolała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj odzyskałam komputer, więc dopiero teraz mogę znów poważnie zabrać się za pisanie. :)

    OdpowiedzUsuń