Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Informacje

Cześć kochani! Dziś mam dla Was post bardziej informacyjny. Otóż mam problem z monitorem, który mam nadzieję, będzie odesłany do naprawy jeszcze w tym tygodniu. Obecnie wszelka moja działalność w internecie jest zasługą tableta, i o tyle gdzie udzielanie się na czacie czy odpowiadanie na pytania w ekspertach to łatwizna, pisanie postów i tworzenie stylizacji jest strasznie trudne! Dlatego chcę Was przeprosić za moją nieobecność. Postaram się wrócić jak najszybciej i obiecuję zasypać Was nowymi postami. Jestem w trakcie szukania pomocnych mi rąk do pracy, więc może wkrótce napisze tu ktoś nowy. :-)  (Chętnie niech piszą na adres e-mail ewqa14@gmail.com).

PS: Osoby, które wygrały w ostatnim konkursie, a nie otrzymały nagrody niech napiszą do mnie na Fashionstyle!

2 komentarze:

  1. Ale co trzeba napisać w zgłoszeniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Dowolny tekst, może być opis jakiejś stylizacji czy coś. :-)

    OdpowiedzUsuń