Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


(Nie) szkolne stylizacje.

Cześć kochani! Witam Was po dość trudnym dla bloga okresie (który mam nadzieję, już przeminął). Ostatnimi czasy notki były publikowane dość rzadko, ale obiecuję te zaległości nadrobić jak najprędzej! 

Na dziś przygotowałam dla Was temat wiążący się z powrotem do szkoły. Jak pewnie wszyscy macie tego świadomość, szkolne korytarze to niekończąca się rewia mody. Każdego dnia podziwiać można mniej lub bardziej udane stylizacje. Także ja postanowiłam przygotować dla Was kilka propozycji na szkolne stylizacje (i jak możecie zauważyć w tytule), które z pewnością da się wykorzystać także w innych okazjach. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainteresować, a może nawet zainspirować? :)




Pierwszy komplet to dość dziewczęca kompozycja. Biała spódniczka połączona z różową bluzeczką daje ciekawy efekt. By stworzyć nieco ciekawszy efekt postanowiłam także dodać czerwony sweterek. Buty swą kolorystyką wiążą się z torebką na długim pasku.Długi rękaw swetra nieco ogranicza pole do popisu z biżuterią, jednakże pierścionki w zupełności wystarczają w tej stylizacji. Jeszcze jednym elementem elementem w kwestii dodatków jest naszyjnik. 
sukienka - Leer  bluzka - my_designs_suck99  sweter - OB "Meeting place"  buty - Bitemarks  torebka - OB "Haymaking"  pierścionki -  OB "Haymaking"  naszyjnik - Evetling














Kolejna stylizacja wykonana została głównie w pastelowych kolorach. Blado niebieska bluzeczka świetnie komponuje się ze wzorzystymi spodenkami. Białe trampki i wystające za buty fioletowe skarpetki nie burzą harmonii między głównymi elementami, a ciekawie się uzupełniają. By zachować efekt delikatności jako biżuterię wybrałam drobny naszyjnik, a także pastelowe bransoletki, w kolorach zbliżonych do barw głównych elementów. Torebka dodaje całości nieco elegancji.
bluzka - OB "Lookbook Me Up!"  spodenki -  OB "Lookbook Me Up!"  skarpetki -  Bitemarks buty - Daybreaker   torebka - OB "Wakacyjna"  naszyjnik - Smart Line  bransoletki - My shop:)















Kolejne zestawienie przygotowałam z myślą o tych, którzy nie przepadają za jasnymi lub zbytnio kobiecymi zestawieniami. Co nie zmienia faktu, że stylizacja sama w sobie posiada pewien urok. Ciemne spodenki połączyłam z dość elegancki sweterkiem ze srebrnymi łatami na łokciach. Botki, które wybrałam do tej stylizacji nie wyłamują się kolorystyką, lecz ciekawie uzupełniają resztę stroju. Brązowa, pakowna torebka pasuje do "mocniejszego" klimatu ubioru, tak, jak naszyjniki zwisające z szyi postaci.
spodenki -  OB "Meeting place"  sweterek - Streetwear   buty -  Bitemarks  naszyjniki - Bitemarks  torebka - Bitemarks  













Ostatnia z przedstawionych przeze mnie stylizacji stanowi połączenie wyrazistych barw oraz ciekawych wzorów. Mocno różowa, rozkloszowana spódniczka świetnie komponuje się z luźnym, zielonym sweterkiem. Do koloru owego sweterka dopasowana jest podeszwa butów, które swoją formą jak i ciekawym wyglądem świetnie wpasowują się w specyfikę kompletu. By stylizacja była jeszcze ciekawsza, postanowiłam dobrać bardzo interesującą torebkę. Moim zdaniem świetnie pasuje ona do całości i nadaje kompletowi świetny charakter. Naszyjnik ciekawie uzupełnia całość.
sweterek -  OB "Lookbook Me Up!  spódniczka - OB "Lookbook Me Up!  torebka -   OB "Meeting place"  buty -   Bitemarks  naszyjnik - Evetling











I co sądzicie o przygotowanych przeze mnie strojach? Czy któryś przypadł Wam do gustu? :)

2 komentarze:

  1. cieszę się że znowu będą posty bo nie ma co czytać XD
    druga i ostatnia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystie mi się podobają ale ta ciemna najniej :PP

    OdpowiedzUsuń