Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


'You didn't miss me'

Hej. Po bardzo długiej przerwie wracam do blogowania, tęskniliście? Myślę, że czuję się na tyle dobrze, by móc na spokojnie i w miarę składnie pisać notki. Mniejsza z tym. Ostatnio polubiłam tworzenie różnorakich fryzur. Na dłuższą metę może nie jest to dobre wyjście, bo po jakimś czasie brakuje koncepcji, przynajmniej w moim przypadku. Niemniej jednak uważam, że jest to świetna sprawa i można sklecić coś naprawdę dobrego. Dzisiaj pokażę Wam trzy przykładowe zestawienia, jak je tworzyć i moje kreacje, które wiążą swraz z tym
.
(makijaż, piercing, piegi, sukienka, papieros, bransoletka, ombre, tatuaż - OB; tatuaż serduszka - Rakuen; pasek, buty - Bitemarks)
Widząc złotą sukienkę nasze myśli zaczynają krążyć wokół dziewczęcych, delikatnych zestawów. Aczkolwiek pozwoliłam sobie dobrać do tego ciemne dodatki i nadać twarzy nieco znudzony wygląd.

(makijaż, tunele, septum, getry, bransoletka, pierścionek, papieros, plecak, włosy - OB; gorset - Bitemarks; kamizelka - Parsley; buty - Daybreaker)
Tutaj postawiłam na ciemne kolory. Getry z motywem moro oraz turkusowe włosy sprawiają, że stylizacja nie jest całkowicie czarna. Twarz pełna oburzenia, zaniepokojenia podkreśla charakter stroju.

(czapka, włosy, kolia, makijaż, piegi, piercing - OB; spodnie, pierścionek - Vo Anne; tatuaże - Avis; torba - Paper Moon; bluzka, buty - Bitemarks)
Jak się okazuje pastelowe, słodkie kolory mogą doskonale współgrać z czarnymi elementami. Włosy, czapka oraz spodnie stanowią jakby odrębną bajkę. Twarz przepełniona piercingiem wydaje się być obojętna.

A Wy? Jakie macie zdanie na ten temat? Jak Wam się podobają moje zestawienia i czy lubicie się bawić w takie rzeczy? :)



3 komentarze:

  1. Świetnie łączysz fryzury. Mimo że używasz wielu części rożnych fryzur, to wygląda to schludnie ;) Ja raczej tworze proste fryzury, ale takie mi się też podobają . xd A tak w ogóle to super stylizacje :3

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te fryzurki Natalko! Może zmieniłabym kolor grzywki w drugiej, ale poza tym jest super. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co zakryłaś oczy postaci?

    OdpowiedzUsuń