Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


RETURN

Cześć kochani! Jak pewnie zauważyliście dość długo mnie tu nie było. Spowodowane jest to tym, że miałam nieoczekiwany brak możliwości skorzystania z internetu. Mam nadzieję, że nie gniewacie się, że najlepszego komentatora nagrodzę dopiero dziś. Wiem, że czekaliście dość długo, więc czym prędzej przybiegłam przekazać Wam, że 110 glamsów zdobywa...  Bereshka! Serdecznie Ci gratuluję i przede wszystkim dziękuję za dużą aktywność na blogu! Mam nadzieję, że Twoje zainteresowanie naszą stroną będzie tylko rosło. :) W sprawie nagrody napisz proszę wiadomość na moje konto na Fashionstyle.
Planuję kolejne takie konkursy, tym razem z zaskoczenia, więc zachęcam Was bardzo do aktywności na stronie. :)

Oprócz wyników konkursu i chciałam Wam jeszcze pokazać świetną kolekcję na jaką miałam przyjemność trafić. Sądzę, że będziecie nią zachwyceni równie bardzo jak ja. O nowej kolekcji w Bitemarks nie ma już sensu wspominać, gdyż z pewnością każdy z Was wykupił już co się dało. ;)



Jestem strasznie zaskoczona, że butik My shop:) znajduje się dopiero na 15 miejscu, gdyż zdecydowanie zasługuje na miejsce w czołówce. Najnowsza kolekcja, która została umieszczona w butiku jest dla mnie prawdziwym mistrzostwem. Mogę szczerze powiedzieć, że to jedna z moich ulubionych kolekcji na Fashionstyle. Ciuchy są prześliczne i oczywiście świetnie wykonane. Modnisia250 wykonała kawał dobrej roboty, zgadzacie się ze mną?



    



10 komentarze:

  1. Taaak. Te ubrania są świetne. Takie dziewczęce ^^

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z kokardą podoba mi się chyba najbardziej, ale świetne są też dodatki i włosy z miniaturki.

    OdpowiedzUsuń
  3. "O nowej kolekcji w Bitemarks nie ma już sensu wspominać"
    FUK U.
    XD
    nie no, ta kolekcja jest sto razy lepsza od tych moich wypocin <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantie, nie bądź taka skromna :D Twoja kolekcja jest świetna, ta z resztą też :)
      Mi chyba najbardziej do gustu przypadła ta spódnica. Próbowałem nawet taką narysować, ale jakoś mi nie wyszło xD Ogólnie bardzo mi się podobają ubrania z tej kolekcji, modnisia się bardzo postarała ;)
      Pettero.

      Usuń
  4. No zgadzam się , ta kolekcja jest zajebista ;)
    Dobra robota ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Nie spodziewałam się tego, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie, nie działa mi FS... co oznacza, że nie mogę zgłosić się po nagrodę.
      Jest jakaś inna możliwość?

      Usuń
    2. Odśwież stronę FS, lub wejdź po jakimś czasie. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał po nagrodę zgłoś się na blogowy e-mail, który znajdziesz w zakładce "Kontakt".

      Usuń
    3. Mam z FS tak od tygodnia...

      Usuń
    4. ` Napisz proszę na blogowego maila. ;)

      wiolet

      Usuń