Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Kolejne oceny.

Witam Was serdecznie. Tym razem w poście nie pokażę swoich stylizacji, a Wasze. Nadszedł czas na kolejne oceny. Chcę rozprawić się z nadesłanymi przez Was pracami, by zrobić miejsce na kolejne, które do nas (mam nadzieję) przyślecie. Sądzę, że jeszcze dwa posty i mi się to uda. W każdym razie świadomość, że bez wyrzutów sumienia mogę spać do południa dodała mi energii. Myślę, że i wy nie będziecie w tym czasie leniwi i z chęcią czynniej weźmiecie udział w życiu bloga. W każdym razie warto by przejść do tematu głównego notki, a mianowicie do ocen.


pauka44



Jako pierwsza trafiła mi się dziś mocniejsza stylizacja. Ciekawym elementem są rajstopy, które z pewnością przyciągną wzrok nie jednego użytkownika. Mam jednak wrażenie, że zostały nieco przytłoczone przez ten sweter. Choć przyznam, że pomysł z połączeniem wełnianego swetra oraz gorsetu nabajanego ćwiekami jest dość interesujący, myślę, że w tej stylizacji sprawia, że robi się "tłoczno". Bardzo spodobał mi się jednak koncept ze skarpetkami w połączeniu z litami.  W górnej części kompletu podoba mi się dobór dodatków. Czapka, naszyjnik i okulary dają fajny efekt, aczkolwiek kolor srebrny lekko gryzie się z kolorem ćwieków na gorsecie. Moją uwagę zwrócił także czarny, elegancki pierścionek z jednej strony, a brązowy rzemyk z drugiej. Według mnie powinnaś określi czy idziesz w stronę glam rocka czy pozostajesz w jego czystej wersji. Podsumowując tworzysz naprawdę interesujące stylizacje, lecz musisz pamiętać, że w stylizacji też nie może dziać się za dużo.







Jula10k






W nadesłanej wiadomości zaznaczyłaś, że to Twoja pierwsza stylizacja jaką wykonałaś po dołączeniu na Fashionstyle. Jak na pierwszy komplet jestem bardzo zadowolona. Choć musisz poznać jeszcze kilka zasad modowych panujących tu, na Fashionstyle uważam, że wyszło Ci całkiem dobrze. Zaczynając od rad - postaraj się nie łączyć ciuchów rysowanych z tymi ubierankowymi, szczególnie wtedy, gdy widać dużą różnicę jakościową. Mam tu na myśli głównie torebkę oraz naszyjnik. Bardzo zaskoczył mnie widok świetnych oczu i tych koszmarnych ust. Polecam wizytę w Salonie Urody i szybką zmianę na coś nowszego. Patrząc na stylizację ogólnikowo widać, że jest to typowy, dziewczęcy zestaw. Po za wymienionymi przeze mnie błędami jest całkiem dobrze. Zarówno ciuchy jak i dodatki komponują się świetnie. Mam nadzieję, że będziesz dalej rozwijać się w tworzeniu stylizacji oraz zaskoczysz nas czymś poprawnym i jednocześnie pomysłowym.





-




Stylizacja, którą możecie podziwiać tuż obok tekstu została nadesłana anonimowo. Wielka szkoda, ponieważ uważam, że komplet jest naprawdę fajny, Jestem fanką włosów, które wybrałaś w połączeniu z czapką z ćwiekami. Stworzyłaś fajny efekt, choć jest on nieco stłumiony przez dwie czarne plamki na policzkach. Nie wygląda to zbyt estetycznie. Przyglądając się kolejnym elementom po raz kolejny jestem pozytywnie zaskoczona. Kocham swetry połączone z koszulami. Te elementy, które ty wybrałaś uzupełniają się świetnie. Również spodnie stanowią fantastyczny element przełamania kolorystycznego. Brakuje mi tutaj bransoletek czy chociażby pierścionków, bo torebka choć dobrana została bardzo dobrze, jest tutaj nieco samotna. Mimo, że wszystkie elementy dotychczas bardzo mi się podobały, muszę przyznać, że buty, które wybrałaś nie podobają mi się strasznie. Nie są one jednak w stanie zniszczyć całego wizerunku, który naprawdę mi się podoba. Prócz biżuterii brakuje mi także różu na twarzy postaci.






Na dziś to tyle. Ja już wyraziłam swoją opinię, może teraz wy się wypowiecie, co myślicie o stylizacjach naszych czytelniczek? ;)


8 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za ocenę, moim zdaniem, zrobioną po mistrzowsku. Wszelką krytykę wezmę sobie do serca i postaram się poprawić :)
    Co do pozostałych stylizacji... Ostatnia jest bardzo ciekawa. :) /Pauka44

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie oceniasz :).
    Chciałabym byś też mnie oceniła.

    Shinzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja według mnie najlepsza :)
    I niecierpliwie czekam na odpowiedź ech... to jest na prawdę duży stres :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza stylizacja, lecz albo rajstopy albo skarpetki. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ocenę :)

    Zapraszam na mój profil - do znajomych oraz do komentowania stylizacji :P



    Jula10k
    (Bez kropki jak jest w poście ;3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez ostatniego dopisku, bo kropki w poście nie ma, wydawało mi się, że jest :**


      Jula10k

      Usuń
  7. OO ta druga to prawie jak ja :D

    OdpowiedzUsuń