Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


"You don't know how sick you make me"

Hej. Wakacje dopiero się zaczęły, a ja już rozleniwiłam się na dobre. Pogoda jeszcze nie daje powodów do zachwytu. Mam mam nadzieję, że wkrótce ulegnie to zmianie. Niemniej jednak jedna z dwóch stylizacji, które dla Was przygotowałam, odwzorowuje wakacyjny czas.


(wianek, piegi, makijaż, tunele, piercing, naszyjnik, bluzka, strój kąpielowy, tatuaże, lód - OB)
Opalone ciało zdobią tatuaże oraz liczne piegi. Posrebrzana bluzeczka idealnie komponuje się z płaskim brzuchem. Piercing oraz tunele sprawiają, że krecja choć prosta, nie jest nudna. 
(czapka, piercing, piegi, makijaż, plecak, wisior, tatuaż - OB; bluzka - †RemembeR; spódnica - Leer; rajstopy - Vo Anne; buty - Bitemarks)
Kreacja powstała pod natchnieniem "Puke" Eminema. Wszystkie elementy tworzą jedną, spójną całość oprócz spódnicy z mojej najnowszej kolekcji. Rysując ją zastanawiałam się z czym możnaby ją połączyć, z racji tego, że wygląda dziwacznie. Jednakże mimo wszelkich wątpliwości, wydaje mi się, że w tym zestawie nie wygląda najgorzej. 

Co myślicie o stylizacjach? Jakie macie plany na wakacje? :)


6 komentarze:

  1. O_______________________________________________O

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajne!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie użyłaś tej spódnicy! <3 Bardzo fajne stylizacje c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja to mistrzostwo. Druga natomiast, nie zachwyca niczym, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdanie właśnie druga stylizacja to nietuzinkowe połączenie, no i te limonkowe włosy. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra , obydwie stylizacje ! Straszne , jak robisz stylizacje na lato to nie ubieraj modelki na zimę - mówię o drugiej stylizacji . Straszneee!

    OdpowiedzUsuń