Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


HELLO SUMMER

Cześć kochani! Już jutro zakończenie roku, więc czas więc wyciągnąć z naszych szaf galowe stroje. Dla niektórych z nas jest to świetna okazja, do zaprezentowania fajnych, eleganckich stylizacji. Czasem jednak ciężko jest stworzyć coś ciekawego, jednocześnie utrzymanego w ryzach, dostosowanych do wymogów szkolnych. W takim wypadku dobrze jest zainspirować się czymś, co być może sprawi, że w naszych głowach pojawi się interesująca koncepcja na stylizację. Przygotowałam więc kilka kompletów, które być może zachwycą Wasz wirtualne postacie, lub podsuną Wam pomysły na stylizacje dla Was samych!








Na początek dość prosta, klasyczna stylizacja. Czarna spódniczka z baskinką połączona została z białą bluzką. Do tego dobrałam czarną kurtkę. Biżuteria jest jasna - dominuje tu głównie kolor srebrny. Torebka to biała kopertówka, która swą kolorystyką nawiązuje do butów. Lekki, aczkolwiek wyrazisty makijaż oraz rozpuszczone włosy nadają młodzieńczego charakteru. Choć całość jest nie jest zbyt skomplikowana, prezentuje się bardzo elegancko.
spódniczka - Leer  bluzka - OB  kurtka - OB  naszyjnik - Shuy  pierścionek - Vo Anne  bransoletka - Sacred  buty - Bitemarks

















Kolejna ze stylizacji jest w nieco jaśniejszych barwach. Wciąż pojawia się tu motyw czarnej spódnicy, jednakże górę kompletu stanowi tutaj jasno beżowa bluzka z kokardką. Buty, które wybrałam są w kolorze  nude, jednakże ich czubek jest ciemniejszy, co sprawia, że są dostrzegalne na tle nóg postaci. Ilość dodatków jest minimalna - ograniczyłam się do pierścionka na dwa palce oraz torebki. Całość kolorystycznie komponuje się ze sobą bardzo dobrze. Jak w poprzednim komplecie tutaj również możecie dostrzec nawiązanie do młodzieńczego looku. Włosy w stylu mermaid hair świetnie pasują do klimatu stylizacji, a makijaż ciekawie podkreśla oczy mojej postaci.
spódniczka - OB  bluzka - Bitemarks  buty - My shop:)  pierścionek - OB  torebka - OB












To ostatnia z proponowanych przeze mnie stylizacji na jutrzejszą okoliczność. Fani eleganckich kompletów z użyciem spodni mogą być nieco rozczarowani, ponieważ i w tym komplecie wykorzystałam spódniczkę. Jest to spódniczka z dość starej kolekcji Fantie. Lubię ją ze względu na jej uniwersalność, a także ciekawą lekką formę. W tej stylizacji wykorzystałam także inny element, które bardzo lubię, a mianowicie białą, koronkową bluzeczkę. By przełamać nieco kolorystykę outfitu zdecydowałam się na marynarkę w kolorze burgundowym. Resztę stylizacji uzupełniłam dodatkami w kolorze czarnym. Fryzura postaci to lekko falowane, rozpuszczone włosy z ombre.
spódniczka -  Bitemarks  bluzka - OB  marynarka - Bitemarks  buty - OB  torebka - Bitemarks   pierścioenk - OB  










Co myślicie o przygotowanych przeze mnie stylizacjach? Planujecie w jutrzejszym dniu wystylizować Wasze postacie w eleganckie stroje?

11 komentarze:

  1. Szkoda, że nie użyłaś spodni ;/
    Najbardziej spodobała mi się ostatnio, gdyż nie użyłaś tych podstawowych kolorów. ( w sumie w drugiej też ich nie użyłaś ;D).
    Aczkolwiek ostatnia w jakiś specjalny sposób do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiej kolekcji kurtka z 1 stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Kurtka pochodzi z kolekcji "Streetwear" (http://fashionstyle.pl/boutique/collection/50/streetwear/). ;)

      Usuń
  3. Kim jesteś i kto Cię nauczył robić takie proste, a jednocześnie zajebiste stylizacje ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Nie wiem, ale cholernie mi miło, że to napisałaś. ♥

      Usuń
  4. pierwsza i trzecia stylizacja najbardziej mi się podobały druga jakoś do mnie "nie przemawia" :) Mam małe pytanie do autorek bloga czy będziecie jeszcze kontynuować tematy o kolorach?

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Owszem, aczkolwiek chcę przeplatać go z postami o innej tematyce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką małą uwagę, skoro do stylizacji używacie ubrań z OB, to dawajcie link do kolekcji, z której dany ciuszek jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` W miarę możliwości postaramy się to robić. ;)

      Usuń
  7. Świetne stylizacje, jednak mnie urzekła pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń