Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


SHOW YOUR STYLE

Cześć! Dziś mam przyjemność przedstawić Wam pierwszą "ocenę" stylizacji. Nie będzie to jednak do końca to samo co na innych blogach, gdyż nie będziemy stawiać Wam ocen lub przyznawać punktów. Nasza ocena będzie polegać jedynie na wyrażeniu subiektywnej opinii co do stylizacji, gdyż nie chcemy nikogo osądzać - każdy ma swój własny styl, a poprzez ocenę nie chcemy narzucać  Wam naszych własnych upodobań. 



Michelle.

Stylizacja, która nadesłałaś jest utrzymana głównie w dwóch kolorach. Elementem dodatkowym są balerinki w kwiaty. Patrząc na stylizację mam wrażenie, że chciałaś, by była ona elegancka. Efekt elegancji niszczy jednak bluzka, którą założyłaś na zwiewną, białą sukienkę. Ten element garderoby sprawdziłby się lepiej wraz z klasyczną, czarną spódniczką, założoną tak, by schowała wystający kawałek bluzki. Zapewne chciałaś ożywić stylizację, jednak wybór akurat tego ciucha nie był strzałem w dziesiątkę. Dobrym pomysłem było dodanie białych kolczyków, jednakże białe korale kompletnie zlały się z górą sukienki, która i tak sama w sobie posiada zdobienie - kołnierzyk. Lepszym pomysłem byłoby dobranie marynarki w intensywnym kolorze. Ożywiłoby to stylizację, lecz nadal miałaby ona w sobie nutkę elegancji. Szkoda, że zrezygnowałaś z bransoletki, pierścionka klub torebki. To urozmaiciłoby stylizację. Twarz modelki wygląda świetnie - zaróżowione policzki oraz przydymione spojrzenie dodają charakteru, lecz nie przytłaczają całości. Minusy w stworzonej przez Ciebie stylizacji to nieodpowiednia bluzka, korale oraz małe urozmaicenie kompletu. Zdecydowanym plusem jest wybór fryzury oraz to, że starasz się tworzyć oryginalne stylizacje. Pamiętaj, by dokładnie przemyśleć każdy element kompletu, a będzie co raz lepiej. :)
Michelle, serdecznie dziękuję za przysłanie swojej stylizacji oraz życzę powodzenia w tworzeniu kolejnych kompletów! Pozostałych czytelników również zachęcam do wysyłania swoich prac na adres e-mail fashionbylette@gmail.com. Pozdrawiam Was i do zobaczenia w kolejnym poście! :)






5 komentarze:

  1. dziękuję za ocenienie mojej stylizacji. Na pewno skorzystam z Twoich rad. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to opisujesz i widać, że się na tym znasz. Stylizacja jej mi się podoba, ale z tym swetrem się z tobą zgadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z oceną:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwona bluzka fatalnie jest tu dobrana, a po za tym reszta outfitu całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje, że z tą bluzką jest lepiej.
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń