Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Large bag

Witam Was ciepło. Dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień, a raczej miały go moje stopy. Jestem pewna, że spaliłam czekoladowe pierniczki, które zastąpiły w moim jadłospisie dzisiejszy obiad. Pochłaniałam je wraz z książką, która wciągnęła mnie tak bardzo, że straciłam rachubę czasu. 

Dzisiaj przybywam do Was z dość pokaźnym asortymentem. Jednak.. nie chodzi tu o ilość, a kształt. Duże torby cieszą się popularnością wśród kobiet od dawna. Przez to, że są wygodne? Mieszczą najpotrzebniejsze rzeczy? Na pewno przez to i wiele innych plusów zyskują na wartości w oczach pań. A jak jest z modelkami na FS? 





Tutaj widzimy torbę w odsłonie sportowej walizki. Można nosić ją w dłoni lub przewiesić przez ramię, ze względu na długi pasek. 
Do wykonania stylizacji użyłam cieszącej się popytem na FS kurtki z butiku ohioisonfire. By nadać lekkości i złamać nużący charakter stylizacji dodałam swoją ulubioną fryzurę. Oczywiście nie mogło zabraknąć znaczących dla całości mankamentów w postaci akcesorii. Czarne rajstopy i marszczone skarpety odpowiednio wpasowują się i czynią stylizację stonowaną. Taka stylizacja jest dobrą propozycją do wykorzystania na zimniejsze, letnie dni. 

czapka OB | bluzka BussyChocolate ♥ | spodenki OB | kurta ohioisonfire | buty Insanity | torba OB






Przypominamy o loterii, w której nadal możecie wziąć udział. 170   glamsów nadal czeka na swojego szczęśliwego posiadacza. 
                   Zgłaszać możecie się do 29 kwietnia. 
               LOTERIA. 





14 komentarze:

  1. Fajna stylka, taka skate. xdd szkoda że tylko jedną zrobiłaś ale jest spoko XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie miałam w zanadrzu drugą, ale to już inny rozdział książki, dlaczego jej nie umieściłam w notce. :)

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba. Także twój styl pisania, ale o nim już kiedyś wspominałam. :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś bardzo dobry temat i stylizacja fajnie do niego nawiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, wyszła jedna wielka ciemna plama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podlizuj się, podlizuj...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba. Jest ostra i uliczna, a duże torby są poręczne i w zależności jako mają kolor pasują do różnych stylów. Anonimy jesteście nudne
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna, zabrałabym z niej tylko pasek, który nie pasuje odcieniem do reszty oraz te meegarrróżowe poliki w stylu . Czekam na następne, pzdr <4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek miał na celu urozmaicenie stylizacji i pasuje mniej, a więcej do pierścionka. Co do policzków to zazwyczaj ich używam, więc to kwestia przyzwyczajenia :)

      Usuń
  8. Za każdym, razem gdy czytam twoje posty, trafiasz w mój gust :)
    Twoje, posty są bardzo ciekawe,a ze stylizacji na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto ja zagubiona w przecinkach x.x
      Czas to poprawić:

      Za każdym razem, gdy czytam twoje posty trafiasz w mój gust :)
      Twoje posty są bardzo ciekawe,a ze stylizacji na pewno skorzystam :)

      Usuń
  9. Stylizacja jest ładna na luzie lecz buty powinny być raczej w innym stylu , może jakieś wiązane - typu lity . Spodenki powinny być raczej w jednolitym kolorze , ponieważ sama bluzka zwraca na siebie dużo uwagi . Torba średnio pasuje ale to ma być najważniejszy element tej stylizacji więc odpuszcza . Reszta jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń