Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Everywhere green!

Witam Was w kolejnym poście! Słonko świeci, niebo jest czyste i niebieskie, a profile na Fashionstyle cieszą oko przyjemnymi, kolorowymi stylizacjami. Jednym słowem wiosna zawładnęła nami całkowicie. Kiedy pomyślę o tej porze roku, przed oczami staje mi obraz pięknych, zielonych łąk i lasów. Czemu nie wykorzystać więc tego wspaniałego koloru, idealnie utożsamiającego się z wszechobecną wiosną, w kolejnych stylizacjach? 







Dziś przygotowałam dla Was stylizację stworzoną z ubrań w różnych odcieniach zieleni połączonych z klasyczną czernią. Pamiętacie tą marynarkę? Pochodzi ona ze starej kolekcji w Beetlebum i mam wrażenie, że po mimo swej świetności, została zapomniana. Postanowiłam więc dać jej jeszcze jedną szansę i połączyłam ją z jasnozielonym sweterkiem oraz bogatą we wzory spódnicą. Dodatki kolorystycznie uzupełniają się, a buty swym kolorem łączą się ze wzorami na spódnicy. Lekko pofalowane włosy i podkreślone oczy dodają charakteru. Stylizacji zdecydowanie nie należy do tych prostych i nieskomplikowanych, mam rację?


sweter - Vo Anne  marynarka - ▲Beetlebum  spódniczka - Vo Anne  buty - ▲Beetlebum  pierścionki - ▲Beetlebum  torebka - ▲Beetlebum  naszyjnik - Cardiemmie  makijaż - OB






Co myślicie o stworzonej przeze mnie stylizacji? Czy wy również stworzyliście lub macie zamiar stworzyć komplet, w którym główną role przejął kolor zielony? Czekam na Wasze opinie! 

PS: Jeśli jesteście zainteresowani co o Waszych stylizacjach myślą redaktorki tego bloga, wysyłajcie stworzone przez siebie komplety na adres e-mail fashiobylette@gmail.com z dopiskiem, która z redaktorek ma skomentować stylizację. Możecie wybrać zarówno jedną osobę, jak i całą ekipę do wykonania tego zadania. :) Nie musicie zdradzać swych loginów, aczkolwiek będzie to mile widziane! :) 


5 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja *o* Sama bym takiej nigdy nie zrobiła. ; P
    Pomysłowe. ;*

    Na podwórku jest tak ciepło, że aż można pomyśleć, że jest lato! C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. :) Chyba się zgłoszę do oceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam zainspirowana tą cudną stylizacją, którą stworzyłaś (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pasuje niebieski pierścionek i trochę wzorów za dużo i nie wszystko ze sobą współgra, ale ogólnie nawet ci wyszło
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń