Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


'She wanted to be my lover'

Hej. Trochę wstyd się przyznać (szczególnie, że na blogu jest już masa postów), że to moja druga notka. Jednakże nie ma co się winić za usposobienie. Tym bardziej, że przy rozpoczynaniu współpracy z kimkolwiek informuję o mojej niesystematyczności i lenistwie. Teraz jeszcze dodatkowo doszły egzaminy gimnazjalne... Trudne, podchwytliwe, nie polecam. Ponadto, widząc poziom umieszczanych przez inne redaktorki notek nie ukrywam, że nieco się zdemotywowałam. Wszyscy piszą na poziomie i wydaje się to być profesjonalne, a tu wychodzę ja, taki żółtodziób. Ale, ale... Przejdźmy do tematu innego niż użalanie się nad sobą.

Ostatnio natchnęło mnie do zrobienia stylizacji z wiankami. Jest to wspaniały dodatek. Prestiż rośnie, gdy jest należycie wykonany, co wcale nie jest prostą sprawą. Jak wiecie lub nie wiecie, troszkę rysuję. Próbowałam wykonać wianek, ale problemem były już same kontury. Także pokłony biję dla wszystkich rysowniczek, które są w stanie narysować ten element.

Kreację utrzymałam w ciemnych barwach. Myślę, że gdybym wybrała jaśniejsze ubrania modelka wyglądałaby zbyt słodko. Ze względu na włosy, które są tak cudowne, że nie chciałam ich zmieniać. Czarny wianek świetnie komponuje się z twarzą postaci i wszystkimi elementami na niej zawartymi oraz kurtką. Getry i buty praktycznie nie pasują do tego zestawu, aczkolwiek jest w nich coś takiego, że nie mogłam zostać obojętna. 

W drugiej zaś stylizacji postanowiłam połączyć asymetryczną suknię, wianek z czerwonych róż, rajstopy w jaskółki i militarną kurteczkę. Przyznam szczerze, że jestem przeciwniczką łączenia kilku motywów. Jednak moim zdaniem nie wygląda to tragicznie, a dosyć ciekawie. Buty zakrawające pod lordsy idealnie pasują do ciemnej części stroju mimo, że osobiście za nimi nie przepadam. Papieros w ustach modelki, piegi i chłodne spojrzenie dodają kreacji nieco charakteru. 

Czekam na Wasze opinie. Na koniec pragnę jeszcze zapowiedzieć większą kolekcję w moim butiku. Już wkrótce!

Pozdrawiam, Kiyoshii


16 komentarze:

  1. W drugiej stylizacji, wianek tak jakby wtapia się we włosy. ; p Ale ogólnie, to ciekawa notka. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiyu kochana, skąd te wianki pochodzą? Nie chce mi się szukać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest obłędna, natomiast druga nie przemawia do mnie aczkolwiek jest dość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerość zawsze popłaca, więc i ja będę szczera. Najgorsze stylizacje, jakie tu widziałam. Pierwsza stylizacja masakryczna. Za ciemno jak na wiosnę. Modelka w tym stroju wygląda, jak ,,ćpunka", gdyż twarz jest bardzo ,,przymulona",że tak określę nieprofesjonalnie. Poza tym tandetnymi okularami zakrywacie twarz, która jest prawdopodobnie piękna.Pisząc,że twarz jest przymulona miałam także na myśli okulary.Druga zaś stylizacja jest jeszcze gorsza. Wianek wtapia się we włosy. Kurtka kompletnie nie pasuje. Torebkę zauważyłam tylko przez złoty pasek. sukienka wtapia się w rajstopy. Nie wiem o czym myślałyście tworząc te stylizacje. Może o ciemnościach albo o burzy. Tam idealnie by pasowały te stylizacje, ale nie tu: w żywym kolorowym świecie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjna xxxxwikaxxxx, yay. Jestem zaszczycona Twoją jakże profesjonalną opinią. Widzę, że chcesz nas tutaj zastąpić, więc może zgłoś się? Dzięki Tobie blog na reszcie będzie super, bo przecież teraz jest beznadziejny. A Czytelników mamy pewnie z litości. -.-"

      Usuń
    2. Uwielbiam jak ktoś "szmaci" nas z anonima, ale w sumie nie będę się do tego przyczepiała bo nie macie obowiązku by podpisywać swoje wypowiedzi.
      Co do Ciebie anonimie: Autorka miała taki zamysł i preferuje stylizacje w stonowanych kolorach. Czy jak do życia budzi się wiosna to wszyscy bez wyjątku wychodzą w zielonych bluzeczkach i żółtych rajstopkach by przywitać 21. kartkę marca w kalendarzu? Serio nie wiem o co się plujesz? To nasz blog i jesteśmy odpowiedzialne za stylizacje, oceny jakie z niego "wypływają". Jeśli chcesz prowadzić kącik ocen stylizacji to załóż swojego bloga co jest darmowe.
      Co do Twojego uzasadnienia, ze stylizacje są takie w Twoim mniemaniu. Piszesz, że twarz jest przymulona a później narzekasz, że zasłaniamy ją okularami a na pewno jest piękna. Mijasz się z celem i sama się gubisz w tym co piszesz. Następnym razem przemyśl co chcesz nam udowodnić (brak gustu czy to, że taka z Ciebie specjalistka) albo powstrzymaj się od zbędnych komentarzy.

      Usuń
  5. skąd spodnie z pierwszej stylki??? *_*
    napisz na fs
    monika345_

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 ok ale druga? niby ułożona kobieta bynajemniej tak wygląda i papieros? wygląda okropnie na dodatek ten wianek wgl go nie widać .. i tym bardziej torebki ... 1 jest bosia ale 2 beznadziejna , moze sie nie znam ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy, którzy przyjebali się do Natalii:
    PO PIERWSZE: Czemu z anonima? Macie jakieś zastrzeżenia, ale zamiast powiedzieć wprost, to z anonima? Bardzo dojrzałe (jak na dziesięcioletnie dziewczynki). :)
    PO DRUGIE: (Do anonima z 28 kwietnia, godz. 12:44) Zanim zaczniesz krytykować upewnij się, że zrozumiałaś przekaz stylizacji i przede wszystkim zastanów się co piszesz.
    PO TRZECIE: (do anonima z 28 kwietnia 5:46) Co ma pora roku do stylizacji?

    A do Natalii: Świetne stylizacje i bardzo dobra notka. (:

    Dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 stylka bardzo ładna najbardziej mi się podoba :)
    2 stylka też jest ładna ten wianek ;** <3333
    P.S. Bardzo fajnie napisana notka :>
    Olaaa92

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają obie, a ty Kiyoshii masz bardzo niską samoocenę ( przynajmniej tak z tego komentarza i notki wynika)musisz uwierzyć, że twoje prace mają urok. Są specyficzne, ale mają to coś. Wierze w ciebie i w twój styl. Na prawdę. I nie przejmuj się Anonimami- krytykami.
    Aga_100 (z fashionstyle)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ^^ Ty na tym blogu masz tylko stylizacje?? Nic wiecej !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są strasznie mroczne i w ogóle nie pasują do tutejszej pory roku . Pierwsza stylizacja jest do przeżycia lecz druga.... kurtka moro w ogóle nie pasuje do sukienki. To jest tylko moja opinia bo każdy ma do niej prawo i nie mam zamiaru was to "szmacić" tylko chcę żebyście przyjęły trochę porad i sprawiły że wasze stylizacje będą obłędne.
    Świetny blog lecz te stylizacje nie przemawiają do mnie , może na halloween : D [Żartuję xd]

    OdpowiedzUsuń