Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Ready or not?

Witam Was ciepło. Jestem wyczerpana psychicznie i fizycznie po egzaminach. Psychicznie - bo kiedy wszyscy się uczyli ja nie robiłam zupełnie nic przez co musiałam główkować siedząc przed nosami nauczycieli będących w komisji. Fizycznie - trampki codziennego użytku musiałam zastąpić szpileczkami pasującymi do mojej kiecki. Dobra dość narzekania. Kolejną bitwę ze zmęczeniem i nauką będę miała za jakieś trzy lata, a teraz przejdźmy do notki. 

Dzisiaj ocenię stylizację użytkowniczki..

Chiyo. 


Stylizacja, którą przysłałaś jest zdecydowanie pasująca do nadchodzącej pory roku. Dżinsowa spódniczka jest hitem na FS, ale jak zauważyłam dżins powraca do łask dzisiejszej młodzieży. Prześwitującą, zwiewną bluzeczkę ozdobiłaś metalicznym kołnierzykiem. Zrezygnowałabym z tego połączenia, a miejsce "żelaza" zastąpiła subtelnym naszyjnikiem. Podoba mi się połączenie kolorystyczne butów i torebki, które świetnie współgrają ze spódnicą nad którą nadal się zachwycam choć ma mały staż w garderobach fsowiczek. Kolejny mankament to makijaż. Czyni on z modelki dziewczynę balującą trzy dni z rzędu, która musi natychmiast pokazać się światu, toteż nakłada przysłowiowy kilogram tapety spod którego nic nie widzi. Możliwe, że spisałby się on w wieczorowej kreacji gdzie spojrzenie ma być zmysłowe, ale nie w delikatnej stylizacji. Blond czupryna i burza loków dodaje młodzieńczego wyglądu. Widzę, że nie chciałaś przesadzić z dodatkami, ale nie musiałaś tak oszczędnie do tego podchodzić. W tym sezonie dominują duże pierścionki. 
Podsumowując. Stylizacja sama w sobie jest poprawna, choć musisz opanować sztukę makijażu, bowiem jest ona bardzo ważna w tworzonych przez Ciebie kompozycjach. 

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że nie zniechęciłam Was do siebie i wrócicie z nowymi projektami do oceny. Wysyłajcie je na nasz blogowy e-mail. 

Do następnej,
Emilka 


10 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za ocenę. Chętnie skorzystam z Twoich rad. ;)

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stylizacja.
    Bardzo podoba mi się ten blog,jest fajnie zrobiony :)

    http://shines-fs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga CHIYO. nie wiem do czego się przyczepiły. Stylizacja zwiewna, dziewczęca i akurat na wiosnę. Według mnie nawet one nie zrównały twej stylizacji, a oglądałam ich kilka. Blogerki dodały także porady i stylizacje, które kompletnie nic nie znaczą. Ich stylizacje są za ciemne, za ciężkie na tę piękną porę roku, a niektóre nie są stonowane w kolorach. Gdy napisałam,że ,,nie są stonowane w kolorach" miałam na myśli ich stylizację ,,OOTD",że za ciemne miałam na myśli stylizację ,,BLACK OR... BLACK?", która jest również za ciężka. Nie chcę obrażać blogerek, ale nie wiem, czy one są odpowiednimi osobami do pisania tego bloga. A kołnierzyk pasuje idealnie. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Dyskotowałabym, gdybyś podała swój nick. Wnioskuję, że jeśli podważasz byt piszących tu bloggerek, sama jesteś o wiele lepsza. Dlaczego więc nie zdradzisz swego nicku? Z chęcią obejrzę Twoje stylizacje.

      Usuń
    2. Ej, ej, ej czy przypadkiem nie za bardzo się zagalopowałaś? Otóż jest podstawowa zasada, której nie rozumiesz. To, że za oknem jest wiosna i kwitnąca forsycja nie zmusza nas do tego byśmy pisały i dodawały wiosenne stylizacja. Co ty się tak bulwersujesz na te ciemne stylizacje? Jak Ci nie pasuje to idź i się pobaw w swojej garderobie tworząc 'nieziemskie' kolorowe stylizacje.

      Usuń
    3. Ty nie wiesz do czego one się przyczepiły, a ja zupełnie nie wiem o co chodzi Tobie.
      "Ich stylizacje są za ciemne, za ciężkie na tę piękną porę roku" - Jak już napisała Lonelie to, że jest wiosna to nie znaczy, że trzeba dodawać wiosenne stylizacje. -,-
      Poza tym ja często sama robię ciemne stylizację.
      Mam nadzieję, że podasz swój nick i pokażesz nam swoje stylizacje, które z pewnością "są lepsze" od tych, które tworzą redaktorki tego bloga.

      Chiyo.

      Usuń
    4. Wiolet oczywiscie robi najlepsze stylizacje i jest wyrocznia mody XD

      Usuń
    5. A możecie na mnie nie naskakiwać ? Komentarze są do tego, żeby komentować i wyrażać swoją opinię, a wy o byle co macie halo.

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania oraz w pełni zgadzam się z oceną :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimy przesadzają! Tak pewnie już pozostanie...
    Co do modelki i stylizacji: wszystko do siebie pasuję, ale uważam, że lekko przesadzony jest kołnierzyk. Bez niego mi by się podobało na 100%, a teraz podoba się na 90%. Ale to tylko 1%. Nie łam się Chyio.
    Idealna i zgrana stylka. Dla mnie BOMBA!
    Aga_100 (z fashionstyle)

    OdpowiedzUsuń