Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


NUDE

Cześć kochani! Witam Was w kolejnym poście mojego autorstwa. Zanim jednak przejdę do sedna notki, 
przypominam Wam o loterii, do której można się zgłaszać do jutra. 

W dzisiejszym poście pokażę Wam stylizację stworzoną w kolorze nude.

makijaż - OB  kolczyki - Insanity  bluzka - Without.  marynarka - OB  spódniczka - OB  buty - Vo Anne  pierścionek - Vo Anne  torebka - OB

Jak widzicie stylizacja klasyfikuje się do tych bardziej eleganckich, a zarazem dziewczęcych. 
Asymetryczna spódniczka w kropki połączona została z bogato zdobioną bluzeczką. Na wierzch tego połączenia dodałam marynarkę w kolorze podobnym do koloru bluzki, aczkolwiek 
w innym, ciemniejszym odcieniu. Jako, że ubrania wykorzystane  w komplecie nie są pozbawione wzorów, 
postanowiłam zminimalizować użycie dodatków, stawiając jedynie na skromny pierścionek, złote kolczyki oraz wzorzystą torebkę, która sprawia, że w stylizacji dzieje się więcej. By buty nie odciągały uwagi od stroju postawiłam na klasyczne sandały. Wyrazisty makijaż podkreśla całość.

Dajcie znać co myślicie o skomponowanej przeze mnie stylizacji. :)


10 komentarze:

  1. Bardzo ładna, oryginalna stylizacja. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ta lekkość, którą prezentuje ta jakże cudna stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym wiedzieć kto robił Wam szablon? C:

    OdpowiedzUsuń
  4. B.ładna taka delikatna o jejku <333333
    Olaaa92

    OdpowiedzUsuń
  5. pięna i tylko jedno mi trochę przeszkadza: torebeczka... A to dlatego, że jest całkiem czymś z "innej bajki". Jej styl odchodzi od delikatności pozostałych ubrań. Torebka mogłaby być jednolita i nieco bardziej w odcieniach kremowych albo coś w tym stylu. I tak mi się podoba. :)
    Aga_100 (z fashiontyle)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co buty na słomkowej podeszwie i luźna kiecka rodem z plaży robi w tej stylizacji??? Góra mi się podoba, ale dół wg mnie nie pasuje kompletnie. Zmieniłabym też kolor włosów na ciemny brąz, podkreślałby akcenty na torebce i dodawał splendoru, elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, uważam, że rude włosy jak najbardziej tu pasują. Brązowe moim zdaniem zlewałyby się z całą stylizacją, a obecny kolor włosów pasuje do torebki. Muszę wybrać się do tych butików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest lecz zmieniłabym spódnicę , ponieważ nie pasuje kolorystycznie i ma inny krój .
    ŚWIETNY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń