Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


OOTD

Cześć! Dziś przygotowałam dla Was post, w którym pokażę mój outfit.

Stylizacja, którą przygotowałam jest dziewczęca i elegancka.
Połączyłam bardzo modną spódnicę z baskinką z "drapieżnym" motywem z białą koronkową bluzką. Oba elementy świetnie ze sobą współgrają. W kwestii biżuterii postawiłam na dwa czarne pierścionki. Stylizację uzupełniłam małą torebką, która kolorystycznie uzupełnia się z resztą kompletu. Do całości postanowiłam dobrać limitowane buty, z butiku Fantie. Buty te były rzadko przeze mnie używane, więc dziś dałam im szansę. Makijaż mojej postaci jest wyrazisty lecz nieprzesadzony. By dodać stylizacji delikatności wybrałam blond włosy zaczesane na jedną stronę z lekko podkręconymi kosmykami.

Mam nadzieję, że w powyższej stylizacji udało mi się przedstawić dziewczęcość połączoną z elegancją. Dajcie znać co myślicie. ;)

13 komentarze:

  1. Przez ciebie muszę znaleźć szczękę, bo mi opadła, oczy, bo mi z orbit wyszły... Ej, no za cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. I ten makijaż ^^

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo złotego i kremowego, za mało bieli. Pisząc bloga powinnyście wiedzieć, że kolory muszą być stonowane. Nie może dominować jedeń kolor, przy czym tylko koszula lub bluzka ma inną barwę. Musi być trochę bieli i trochę kremowego ze złotym. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta, z anonima najlepiej hejtować =_=. Ale co do stylizacji to jest piękna : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrażenie własnego zdania i lekka krytyka to hejt? Wow, jestem w nowym/innym internecie ;O

      Usuń
    2. Ale ja tu nie piszę tylko o tym komentarzu lecz ogólnie.

      Usuń
  5. Mi się nie podoba, wg mnie nic tu nie pasuję. Ale to jest moja opinia. ( piszę z anonima ponieważ nie mam konta na tych stronach internetowych, a nie dlatego że boję się krytykować z normalnego konta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. really? :c To smutne, by się bać czegoś takiego ;p

      Usuń
  6. Podlizujcie się dalej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe , wszystko jest takie dopasowane i wogóle. Szena opadła aż łoskot poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimy znów uderzają... -_-
    Stylka: good i na temat, a bluzka i spódnica: *-* GENIALNE
    Wszystko idealnie ze sobą współgra, a lekka czerwień na policzkach dodaję jeszcze więcej dziewczęcości.
    Aga_100 (z fashionstyle)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie, najlepsza stylizacja na tym blogu, Twojego wykonania.

    OdpowiedzUsuń