Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


ELEGANCE

Cześć! Ostatnio jedna z użytkowniczek podesłała mi stylizację do oceny, więc dziś postanowilam napisać, co myślę o jej pracy. 

natalata


Stylizacja, którą wykonałaś jest stworzona z dwóch kolorów - czarnego i białego. Jest to klasyczne połączenie podczas tworzenia eleganckich kompletów. Na pozór można twierdzić, że stylizacja właśnie taka jest, aczkolwiek do tej kategorii nie wpasowuje się czapka oraz plecaczek.
Biała koszula oraz rozkloszowana spódnica idealnie do siebie pasują. Wybrałaś bardzo fajne buty, które bardzo lubię. One także fajnie współgrają z resztą stroju. Nie do końca rozumiem co chciałaś przekazać poprzez włożenie czapki. Może chodziło Ci o przełamanie elegancji nutką luźnego stroju.  Plecaczek jeszcze jestem w stanie przyjąć, aczkolwiek również wydaje mi się tutaj średnio potrzebny.
Co do twarzy modelki - wydaje mi się, że makijaż jest nieco za ostry, jednakże wygląda w porządku. Nie pasują mi tu jedynie piegi - nie sam fakt ich obecności, lecz ich wygląd. Wydają mi się za bardzo odznaczać na twarzy postaci. Lepszą opcją byłaby ich "lżejsza" wersja., w odcieniu rudo-brązowym. Podsumowując stylizacja jest w porządku, jednakże brakuje jej wyrazistości, którą nadałby, np. kolorowy akcent.
Spróbuj pobawić się kolorami, lub ożywiaś stylizacje choć jednym, kolorowym elementem. 


Dajcie znać co myślicie o stylizacji. :)

7 komentarze:

  1. W zasadzie nie wiem po co dałam tą czapkę, pewnie dlatego, że dziwnie włosy wystawały, ale mogłam poszperać i ubrać inną. Co do torebki to faktycznie z elegancją nie pasuję, ale trochę ją chciałam przełamać. Dziękuję za opinię, rady się przydadzą i muszę w końcu zrobić kolorową wiosenną stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, właśnie dzięki tej czapce stylizacja wygląda luzacko i elegancko. Pomieszałaś dwa style które świetnie do siebie pasują.

      Usuń
  2. A ja uważam, że czapka tu pasuje . c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem.. Bez tego plecaka i czapki byłoby lepiej..

      Usuń
    2. Moim zdaniem byłoby gorzej.. bez czapki i plecaka stylizacja byłaby nowatorskim, uniwersalnym połączeniem. Wiem jakie było założenie autorki i bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  3. Stylizacja jest całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna i moim zdaniem czapka nadaje ulicznego charakteru.
    Ciekawe połączenie...
    Aga_100 (z fashionstyle)

    OdpowiedzUsuń