Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Black and White

   Cześć kochani! Choć blog ma nieco ponad dwa tygodnie, zdobyliśmy już 50 obserwatorów, 
a blog liczy sobie 1500 wejść! To dla Nas ogromny sukces i mam nadzieję, że uda nam się 
dalej utrzymać tak wysoki poziom! Tutaj podziękowania należą się wszystkim wiernym czytelnikom
i komentatorom. :)

Po miłym wstępie przejdę do tematu dzisiejszej notki - czarno - białych legginsów w pasy.
Ostatnimi czasy stały się bardzo modne, a co za tym idzie ma je już prawie każdy!
Sam fakt posiadanie ich nie daje nam jednak gwarancji udanej, niebanalnej stylizacji. 
Ten element garderoby wygląda najlepiej w stylizacjach o charakterze rockowym 
  
bądź eleganckim. Dziś pokażę Wam moje stylizacje z tymże
elementem.


WERSJA ROCKOWA

  

 W tym komplecie rockową wersje przełamałam nutką elegancji. Jest to głównie zasługa białego kołnierzyka. Pasiaste spodnie połączyłam wraz z "cieniowaną" bluzką. Buty na platformie, tak jak spodnie, optycznie wydłużają sylwetkę mojej postaci. Postanowiłam zminimalizować użycie biżuterii i dodatków stawiając jedynie na wspomniany już wcześniej kołnierzyk, torebkę z ćwiekami (które zostały przykryte przez włosy), czarny pierścionek oraz okulary. Charakterystycznym elementem stylizacji rockowych jest piercing. W moim komplecie jest on również obecny. Cała stylizacja została ożywiona intensywnym kolorem włosów.

OKULARY - INSANITY  PIERCING - OB  KOŁNIERZYK - INSANITY   BLUZKA - INSANITY   TOREBKA - PARSLEY   SPODNIE - ▲BEETLEBUM   PIERŚCIONEK - PARSLEY BUTY -  INSANITY   MAKIJAŻ - OB






WERSJA ELEGANCKA




W tej stylizacji użyłam nieco innych legginsów, aczkolwiek wciąż z tym samym motywem. Tym razem postawiłam na lekką, zwiewną czarną bluzkę, zdobioną srebrnym kołnierzykiem. Dodaje ona elegancji całemu strojowi. Do tego pikowana torebka na łańcuszku, pierścionek oraz bransoletka - idealne połączenie do eleganckiego kompletu. Postanowiłam także dodać na buty na platformie, wiązane na kostkach. Mocno podkreślone kości policzkowe, wyraziste spojrzenie oraz rozwiane włosy dodają charakteru. Całość jest elegancka nie pozostając przy tym nudna. W tej stylizacji postać z pewności się wyróżni.

MAKIJAŻ - OB  KOSZULA - OB   TOREBKA -  ▲BEETLEBUM   PIERŚCIONEK - VO ANNE   BRANSOLETKA -  OB   LEGGINSY - AGUA ≈   BUTY -   VO ANNE






Co myślicie o stworzonych przeze mnie kompletach? Jesteście fankami pasiastych legginsów, a może nawet takie posiadacie? Czekam na Wasze opinie! :) 

11 komentarze:

  1. Super! Obie mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie cudne ale jednak pierwsza mnie zachwyciła bardziej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście do 1 stylizacji wybrałam rude intensywne włosy i moim zdaniem wyszło lepiej ale bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog wcale nie taki fajny. Blogerki ,,szmacą" stylizacje dziewczyn, które chciały znać opinie, a same nie potrafią zrobić wiosennych stylizacji. Większość ich jest ciemna, ponura, kolory nie współgrają ze sobą. Taka moja opinia. Dzięki:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAŁAMKA :(Blog potworny!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł na czesc graficzna też, ale troche przesadzony. Na pierwszy rzut oka totalny chaos, ogarniałam go przez 15min, zanim skapnęłam się, gdzie co jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. CO mam powiedzieć........ROBIE LEPSZE STYLIZACJE!!!!RADZĘ NAUCZ SIĘ UBIERAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja uważam że ten blog jest extra!Widać że włożono w niego bardzo dużo pracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja rockowa jest ładna, a włosy dodają kolorów.
    Wersja elegancka jest harmonijna i udana. Jest to bardziej elegancja młodzieżowa, bo mama by raczej nie ubrała leginsów tylko spódnicę.
    Aga_100 (z fashionstyle)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do tych komentarzy... może, sama załóż bloga, zdobądź wielu obserwatorów i zrób 'najlepszą na świecie' stylizacje?
    Proszę, czekamy.
    Co do stylizacji.
    Bardziej do gustu przypadła mi 2 stylizacja.
    Lubię pasiaste spodnie i owszem posiadam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja elegancka jest obłędna lecz co do Rock'owej mam zastrzeżenia . Zmieniłabym w niej głównie sweterek i dodałabym parę tatuaży !

    OdpowiedzUsuń