Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


GOODBYE WINTER!

Cześć i czołem! W moim mieście zima została przegoniona już chyba
na dobre. Dziś pogoda jest wręcz prześliczna, więc postanowiłam wybrać się 
na spacer w poszukiwaniu wiosennych inspiracji. Z pewnością piękna
pogoda przyciągnie na modowe blogi mnóstwo wiosennych stylizacji! :)






W przygotowanej przeze mnie stylizacji chciałam zminimalizować
użycie ciemnych barw na rzecz jasnych, wiosennych
kolorów - w tym przypadku zieleni. Jestem fanką
łączenia krótkich spodenek z rajstopami. Połączenie to jest
bardzo charakterystyczne dla wiosny, więc nie mogło
zabraknąć tego elementu. By stylizacja była weselsza
wybrałam sweterek w intensywnej barwie oraz trampki,
które swą kolorystyką były zbliżone do kolorystyki swetra.
Dodatki pozostawiłam w nieco bardziej stonowanych barwach.
Do stworzonego kompletu postanowiłam wybrać fryzurę w
stylu mermaid hair, a na twarz postaci nałożyć makijaż
dodający charakteru.

sweter - Awkward  wisiorek - Epitaph  pasek - ▲Beetlebum  spodenki - Insanity  torebka - ▲Beetlebum  rajstopy - LC line  buty - ohioisonfire
 makijaż - niezmiennie OB









Kolejna stylizacja to połączenie dziewczęcego stroju odrobiną niedbałości. Ciemnoniebieski top z wzorkami połączyłam z nice jaśniejszą spódniczką. By dodać stylizacji odrobinę "swobody" postanowiłam dodać czarny, luźny sweterek, który moim zdaniem świetnie pasuje do stylizacji, nadając jej niepowtarzalnego charakteru. Nie jestem wielbicielką dużej ilości biżuterii, dlatego jako jedynym dodatkiem jest wisiorek (o ile się nie mylę) z tarczą zegarka. By utrzymać stylizację w jednakowych kolorach wybrałam czarne buty.
By dodać mojej postaci uroku wybrałam rozwiane blond włosy z uroczą grzywką opadającą na czoło.

top - Cronch  spódniczka - ▲Beetlebum  wisiorek - †Cross  sweter - OB  buty - limitowane ▲Beetlebum  makijaż - OB  grzywka - OB


11 komentarze:

  1. Oba stroje fajne, ale drugi jest meega!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy strój mi się najbardziej podoba, ale to nie znaczy, że drugi wcale:) Idealnie połączyłaś ubrania z dodatkami w obu kreacjach. Mam pewne pytanie, te usta w pierwszej stylizacji są w SU, czy może ich wygląd to kwestia makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Usta z pierwszej stylizacji to zasługa makijażu. :)

      Usuń
  3. Pierwsza boska i druga też;P

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej stylizacji odcień bluzki nie pasuje do odcienia butów, a druga trochę banalna. Nieco niepotrzebny był sweterek i mogłaś dodać więcej, bardziej wyrazistej biżuterii.
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zamiar dodawać coś fajnego na bloga, czy tylko coś takiego !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Wszystko w swoim czasie. :)

      Usuń
    2. żałosne ! Ona dodaje dużo fajnych rzeczy . Zazdrość nie zna granic . ..,.,

      Usuń
  6. Pierwsza jest obłędna, piękna - wręcz uwielbiam te spodenki . Ale następna ... sama powtarzałaś żeby nie łączyć źle narysowanych ubrań z tymi profesjonalnie stworzonymi - a sweterek własnie jest tym elementem który odstaje od reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Nie uważam, żeby sweter był źle narysowany. ;)

      Usuń