Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


NOWOŚCI

Cześć kochani! Dziś przeglądając nowości w butiku zostałam bardzo mile zaskoczona. Dlaczego? Otóż utalentowana Gwendolin umieściła w swoim butiku bardzo dużą kolekcję, w której skład wchodzą zarówno eleganckie sukienki, jak i bluzy z nadrukami. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie za minimalną stawkę 40 m$. Oczywiście wszystkie elementy garderoby narysowane zostały z najwyższą starannością - nawet najdrobniejsze wykończenia zaskoczą Was swą wysoką jakością. I choć mimo, że kolekcję wykupiłam dosłownie parę chwil temu, już mam wśród niej swoich ulubieńców.









 


 Prezentowane powyżej ciuchy to jedynie namiastka świetnej kolekcji.

W sklepie znaleźć można także dwie piękne suknie.


 
Co myślicie o umieszczonych w butiku ciuchach? Czy jakiś element szczególnie zawrócił Wam w głowie?









8 komentarze:

  1. cudo ja również wszystko wykuplam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne suknie *o* Jak je zobaczyłam, pomyślałam, że pewnie limitki i już nie zdążę się załapać. Miło, że się pomyliłam. A kolekcja - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne ciuchy. Jak zwykle Gwnedolin się postarała, rzeczywiście, każdy znajdzie coś dla siebie c: Mi cała kolekcja się bardzo podoba, oczywiście wykupiłem całą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka, po prostu cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykupiłam całą. Ale inaczej się nie dało xd Jedna z najlepszych kolekcji na fs :3

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej kolekcji:) Gwendolin zapewne musiała długo ją tworzyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że takie ciuchy wychodzą tylko spod ołówka zdolnej Leny :D

    OdpowiedzUsuń