Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Mrocznie, elegancko czy swobodnie?

Cześć kochani! Pierwszy tydzień wakacji już prawie za nami, a ja nadal nie zrobiłam nic ambitnego. Przyznam się Wam szczerze, że całymi dniami leniuchuję. Aby jakoś odpokutować przygotowałam dla Was kolejny post. Całe szczęście, że sprawia mi to taką przyjemność, że nie potrzebuję do tego motywacji. ;) Pomijając moje wywody, dzisiejszy post będzie analizą prac przysłanych do nas przez czytelników.


~Invisible~



Nigdy nie byłam fanką "mrocznych" stylizacji. Widząc ten komplet mam mieszane uczucia. Z jednej strony widzę całkiem fajnie połączone elementy, a z drugiej strony widzę jedynie ciemną plamę z czerwoną kropką po środku. Właśnie dlatego ten styl do mnie nie przemawia. Bardzo spodobało mi się połączenie sukni do ziemi z czarnym, krótkim sweterkiem. Użycie naszyjnika z czerwonym kamieniem również było dobrym pomysłem, gdyż intensywny kolor świetnie wyróżnia się na tle wszechobecnej czerni. Twarz postaci wygląda ciekawie. Blada skóra, ciemne usta oraz mocno podkreślone oczy nadają całości odpowiedniego klimatu. Czarny parasol jest świetnym dodatkiem do tej stylizacji. W opisie bardzo chciałabym uniknąć powtórzeń jednak nie mogę, gdyż wszystko tu jest... czarne! A ileż można szukać innych słów określających te barwę. Wydaje mi się, że włosy w tym komplecie powinny stanowić element przełomowy, by całość nie stała się przesadnie monochromatyczna. Rozumiem, że chciałaś zachować tajemniczy i mroczny obraz swojej postaci, jednakże inny kolor włosów nie musiałby tego efektu zniszczyć.





Clio17





Szczerze? Jestem zachwycona! Trafiłaś idealnie w moje klimaty. Twoja prosta, aczkolwiek efektowna i elegancka stylizacja , wykonana została naprawdę świetnie! Bardzo podoba mi się połączenie czarnej spódnicy z paskiem z jasną bluzką, która w miejscu dekoltu ma czarne wykończenie. Stworzyłaś naprawdę fajny efekt. Buty w kolorze nude nie odciagaja uwagi od głównej części stylizacji. Białe futerko świetnie pasuje do charakteru kompletu, sprawiając, że stylizacja stała się jeszcze bardziej elegancka. Jestem fanką minimalizmu, więc brak zbędnych dodatków bardzo mnie cieszy. Twarz Twojej postaci również strasznie mi się podoba. Wyraziste spojrzenie i mocno podkreślone policzki wyglądają efektownie wraz z lekko roztrzepanymi włosami. Jedyne co mi się nie podoba to mało estetycznie wyglądająca dłoń postaci. Rozumiem jednak, że nie miałaś na to większego wpływu.







Michelle.





Kolejna stylizacja stworzona została głównie w odcianiach beżu. Świetnie wykonana spódnica maxi doskonale łączy się z bluzką o nieco jaśniejszym tonie. Bardzo również spodobało mi się użycie ażurowej kamizelki, która dopełnia efekt lekkości stylizacji. Podoba mi się także użycie biżuterii w kolorach nieodbiegających nadmiernie od głównej barwy kompletu. Także włosy zostały dobrane bardzo dobrze. Lekko opadające kosmyki nadają stylizacji nieco swobodniejszy charakter. Jedynym mym zastrzeżeniem co do stylizacji jest brak butów. Mimo, że spódnica jest bardzo długa, brak butów wyraźnie się odznacza.











A co wy myślicie o nadesłanych pracach? Jesteście zgodni z moją oceną, czy może macie odmienne opinie?

Wszystkich, którzy chcą poznać nasze zdanie na temat swoich stylizacji prosimy o nadsyłanie wiadomości na adres e-mail:

fashionbylette@gmail.com

7 komentarze:

  1. Post jak zawsze świetny. Także jestem zachwycona stylizacją Clio17. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie żadna stylizacja nie jest jakaś przełomowa, ale do trzeciej jest mi chyba najbliżej. Świetne oceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne. skąd buty w drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna stylizacja mnie nie zachwyciła, jednak trzecia jest chyba najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za opinie nie spodziewałam się aż takiego optymizmu :)
    Ps:buty są z oficjalnego butiku kolekcja Streetwear

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadła do gustu ta pierwsza. Chyba ze mną jest cos nie tak. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój faworyt to zdecydowanie numer 3 <3
    A przy okazji, jedynka ma śliczną twarz.

    OdpowiedzUsuń