Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Make it better

Cześć kochani! Notki lecą jedna za drugą, a kolejka do oceny rośnie, więc trzeba się z tym jakoś uporać.  


Liliane .

Na pierwszy rzut oka widać, że stylizacja mogłaby uchodzić za poprawną. Prócz tuneli strasznie odznaczających się na tle włosów i różowego kołnierzyka nie widać żadnych nieprawidłowości, które niestety po drugim spojrzeniu rzucają się w oczy. Zacznę może od spodni, które są kiepsko narysowane. Wyglądają "płasko" i nie realistycznie w porównaniu ze świetnie narysowanymi butami. Kolejnym elementem, który według nie psuje stylizację jest wielka czarna plama w górnej części stylizacji. Kurtka kompletnie zlała się z bluzką tworząc niezbyt atrakcyjną całość. Nie wspomnę już o przejściu pomiędzy spodniami a ową bluzką. Gdyby nie fakt, że bluzki nie da się oddzielić od kurtki, może nawet wyglądałoby to fajnie. Niestety całość wygląda jak sweter z dziwnym wycięciem na środku. Przechodząc do ostatniego "ale" w tej stylizacji - makijażu, który na twarzy wygląda jednym słowem jak kudłate brwi - przypomina mi się pewien pan z pokazu astronomicznego, na którym byłam. On również był posiadaczem takiej gąsieniczki na twarzy. Cóż, muszę przyznać, że nie wygląda to zbyt apetycznie. Elementem, który bardzo mi się podoba jest torebka. Świetnie narysowana i pasująca do ogólnego klimaty stroju. 
Jestem świadoma, że stylizacja została nadesłana dość dawno, więc z pewnością poczyniłaś postępy w tworzeniu kompletów. I choć ta praca  kompletnie nie przypadła mi do gustu, to Twoja najnowsza stylizacja bardzo mi się podoba.



pauka44



Kolejna stylizacja spodobała mi się bardziej niż poprzednia, choć i tu według mnie nie wszystko jest tak jak byc powinno. Buty wydają mi się zbyt masywne. Ich charakter jest bardzo fajny, aczkolwiek nogi wyglądają w nich jak kopyta, w połączeniu z pończochami. Bardzo spodobało mi się połączenie głównych elementów stylizacji. Mam na myśli spodenki razem z paskiem, koszulka oraz kurtka. Zbudowałaś naprawdę fajny klimat. Nie podoba mi się natomiast dobór dodatków. Czapka wygląda w porządku, okulary również nie sprawiają większych problemów, ale kolczyki dają wrażenie przesytu. W jednym miejscu zaczęło się dziać za dużo i zbyt jednobarwnie. Mam zastrzeżenia również co do czarnego, eleganckiego pierścionka, który nijak mi tutaj nie pasuje oraz bransoletki. Popracuj więc nad doborem dodatków, gdyż mogą one zepsuć nawet najfajniejsze połączenie. 









wera12337



Z pewnością Twoja stylizacja rozjaśniła mą dzisiejszą notkę. Z tego co widzę, tworzysz stylizacje na wzór starych trendów Fashionstyle. Twarz postaci nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Polecam zmianę elementów twarzy na te nowsze oraz odsyłam do tej notki. Buty w stylizacji strasznie odstają od reszty. Wynika to z ich kiepskiego wykonania. Oprócz wizyty w Salonie Urody polecam także poszperanie po butikach w poszukiwaniu wysokojakościowych ciuchów (dla ułatwienia zaproponuje chociażby Bitemarks, Daybreaker, My shop:) czy Vo Anne). Komentując samą stylizację, jest ona po prostu nudna. Brak w niej elementu nadającego całości oryginalność, czy chociażby urozmaicającego stylizację. W owym komplecie brakuje także bizuterii. Jest po prostu prosto i niestety nudno. Cięzko jest mi napisać coś więcej, ze względu, że elementów jest tak mało, że nawet nie mam co komentować.









Nie byłam dziś zbyt miła, lecz w każdym widzę potencjał - dwie pierwsze użytkowniczki są na bardzo dobrej drodze do tworzenia ciekawych stylizacji, ostatnia użytkowniczka jest dopiero na początku drogi, lecz z pewnością rozwinie się tak jak moda na Fashionstyle.


7 komentarze:

  1. Te w uszach to nie tunele- to brązowo- złote kolczyki z Daybreaker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Możliwe, na moje oko prezentują się tu trochę jak tunele, stąd ta pomysłka. W każdym razie w połączeniu z tymi włosami wyglądają niekorzystnie. ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się, chyba najlepiej (i najbezpieczniej) użyć tu koka.

      Usuń
  2. To prawda, wyglądają niekorzystnie, do tego zlewają się w jedną wielką plamę. A ten różowy kołnierzyk? Wygląda, jakby Liliane brakowało czegoś pod szyją i postanowiła założyć pierwszą lepszą rzecz, jaka jej wpadnie w oko. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To SĄ tunele. Galaktyczne, takie jak tu: http://v.fashiocdn.com/images/entities/0/r/n/q/4/0.365x365.jpg - to na nich wzorowała się Aga.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja - ten kołnierzyk całkiem odstaję od reszty :/ Ten makijaż ( a może to okulary?) strasznie odstaję
    2 stylizacja- Podobają mi się duże pierścionki, aczkolwiek jest ich za dużo :C
    3- Brak makijażu, słabo wykonane ciuchy, mało dodatków... ech

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby włosy nie zasłaniały uszu byłoby widać, że to są tunele, dlatego rzeczywiście lepiej byłoby użyć koka. A te http://v.fashiocdn.com/images/entities/0/r/n/q/4/0.365x365.jpg? Są boskie.

    OdpowiedzUsuń