Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Modern Elegance

Witam Was ciepło. Jestem Lonelie i nie dziwię się jeśli niewielu mnie kojarzy z FS. Zazwyczaj nie piszę o sobie zbyt wielu rzeczy, gdy ktoś mnie o to prosi lub kiedy nadchodzi taka okazja. Dzisiaj też nie odejdę od swoich schematów. Nigdy nie miałam pomysłu na notki. Narzucane z góry działy zawsze pomagały w odnalezieniu się w dotychczasowej sytuacji, ale też kierowały drogą na skróty, która nie zawsze jest trafna. Fashion by Lette wychodzi na rynek z nową propozycją kierowaną do czytelnika. Od Was zależy czy ten pomysł zostanie przyjęty z otwartymi rękami, czy odrzucony i zapomniany. Dowolność jaką gwarantuje Fashion by Lette kreuje nowe spojrzenie na społeczność FS i buduje szeroko rozumiane pojęcie mody. 

Wiolet dając mi "wolną rękę" w pisaniu dorzuca do tego swojego rodzaju kredyt zaufania. Mam nadzieję, że moje poczucie stylu przełoży się na moją pracę. Nie wiem czy trafię w Wasz gust, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie w moich notkach. W końcu jestem zwyczajną dziewczyną, którą możecie spotkać na szarych ulicach naszego kraju. 

Jak widzicie temat notki mówi sam za siebie. Dzisiaj zajmę się nowoczesną elegancją. Sama nie wiem czy nie postawiłam sobie za wysoko poprzeczki, czy sprostam temu co sobie namyśliłam. 
 
chusta, okulary, bluza, spódnica, buty, biżuteria - OB
torba- Disease
koszula- Insanity 

Moja wyobraźnia zawsze mnie zadziwiała.. i będzie zadziwiać. Nie ukrywam, że gotowa stylizacja w mojej garderobie budziła we mnie mieszane uczucia. Po krótkiej chwili zastanowienia, zrobieniu szybkiego rachunku 'za' i 'przeciw' stwierdziłam, że jest to dobra propozycja podania. Niekonwencjonalne połączenie spódnicy i kraciastej koszuli uzupełnia sportowa bluza i elegancka chusta. Myślę, że w stylizacjach nie można przesadzać z ilością garderoby z tej samej "gliny". Chodzi mi tu oczywiście o frędzle, które widzimy w spódnicy i torbie. Uważam, że w tym przypadku obalam swoją myśl, ponieważ dwie części garderoby świetnie ze sobą współgrają, tworząc genialny duet, który  zachwyca oko. 
bluzka- Insanity
marynarka, torba, buty, pierścionek- BB

Oczywiście hasło nowoczesna można rozumieć sportowo. Coraz częściej widać, że ludzie stawiają na wygodę, a nie na elegancję. A co by wyszło, gdyby to połączyć? Wygodne z pożytecznym? Bordo marynarka kolorystycznie kapitalnie współgra z szarymi, luźnymi spodniami. Szpilki na platformie dodają kobiecości, a duża torba pomieści "najpotrzebniejsze" rzeczy. 

Czy według Was nowoczesna elegancja może być mieszanką dwóch styli? Czy jest uniwersalna i potrafi zadowolić oko? Zostawiajcie komentarze pod notką. Mile widziane propozycje na następny post, postaram się sprostać Waszym modowym wymaganiom. 

Do następnej, 
Emilka. 




9 komentarze:

  1. Zgodze się że stylizacje oryginalne. Kojarzę cię z fsa :P Nie bój się pisać, bo fajnie ci wychodzi i stylizacje też fajne bo niezwykłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, a zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są mistrzowskie - bez zbędnego słodzenia. Masz niezwykły zasób słownictwa, lekkie pióro i ciekawie piszesz. Post bardzo mi się spodobał, zaczynając od nienarzuconego tematu a kończąc na genialnym tekście i ciekawych stylizacjach. Przemyślana notka. Gratuluję i dorzucę słynne ostatnio - chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pozytywne komentarze. Miło jest czytać takie rzeczy dla autora :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest specyficzna i rzeczywiście współczesna, ale na tym polega jej urok, a w drugiej panuje haos, który mi trochę przeszkadza... Mam na myśli kolory...
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, co napisać... rewelacja.

    OdpowiedzUsuń