Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Congratulations


Cześć! Dziś oficjalnie zamknęłam zgłoszenia do loterii. Cieszy mnie fakt, że udział w niej wzięło
tak wiele osób. Z pewnością nie jest to ostatnia taka zabawa na blogu, więc bądźcie czujni!

Na dzisiejszy dzień zaplanowałam wyniki loterii, więc nie mogę być niesłowna i ich nie opublikować.
Wiem, jak bardzo nużące jest czekanie na wiadomości o zwycięzcy, więc nie chcę Was trzymać w niepewności. :)


Tą jedną jedyną osóbką wylosowaną spośród 56 uczestników loterii, zdobywczynią 170 glamsów jest...

... numer 55, czyli Natusska12123! 
Spełniłaś wszystkie wyznaczone reguły, więc 170 glamsów wędruje właśnie do Ciebie! Serdecznie Ci gratuluję! W sprawie nagrody napisz do mnie na Fashionstyle z konta, które zgłosiłaś.

Tym miłym akcentem kończę posta. Dziękuję Wam za udział w loterii i zachęcam do obserwowania dalszych poczynań bloga, ponieważ już niebawem pojawi się kolejny konkurs, z większymi nagrodami. Tym czasem żegnam Was i do zobaczenia!



10 komentarze:

  1. Gratulacje:PP Fajnie że od razu dodajesz wyniki większość osób zwleka nawet z tygodniami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Congrarulations!!!
    Aga_100

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam 54 i ta osoba naprawdę niedługo po mnie się zgłosiła, gdy tylko odświeżyłam ;_; Chcę mi się rzucić laptopem, ale gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Nie ma co się przejmować, już niebawem pojawią się kolejne konkursy i może wtedy uda się cos wygrać. :)

      Usuń
  4. Gratuluję! Ja nie zdążyłam wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń