Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


GREEN





Cześć! Dziś może zacznę od tego, co z pewnością nie zostało przez Was przeoczone - wygląd strony dość znacząco się zmienił. Dlaczego? Otóż poprzedni wygląd bloga wydwał mi sie nieco zbyt chaotyczny. Jako, że lubię minimalizm strona jest prosta i treściwa. Uzupełniłam zakładki tak., że od teraz aby dodać się do obserwatorów naszego bloga wystarczy wejść w odpowiednią zakładkę (lub zejść na dół strony, gdzie mieszczą się wszyscy obserwatorzy). Macie także ułatwiony dostęp do naszej strony na Facebooku. Nowością jest możliwość otrzymywania informacji o nowościach na stronie poprzez adres e-mail. Mam nadzieję, że nowy wygląd spodoba Wam się tak samo jak mnie. Koniecznie dajcie znać co myślicie!



Przechodząc jednak do sedna sprawy, na dziś przygotowałam post z serii kolorów. Padło na barwę zieloną. Od niepamiętnych czasów ludzie mówili mi, że pasuje do mnie kolor zielony. Szczerze mówiąc byłam z tego powodu zła, gdyż kolor ten niespecjalnie przypadł mi do gustu. Obecnie muszę przyznać, że bardzo go polubiłam, choć przemawiają do mnie głównie jasne i soczyste odcienie.
Kolor zielony w stylizacjach świetnie broni się sam, choć bardzo dobrze wygląda także w połączeniu z brązem oraz jego odcieniami oraz bardziej spektakularnymi kolorami - np. niebieskim, fioletowym czy złotym. Odważni mogą także spróbować w stylizacjach z barwą zieloną dodać akcenty różu. Jest to jednak ryzykowne. Trzeba mieć pewną rękę do dobierania odcieni, gdyż od nowatorskiego połączenia, do kiczowatej całości bardzo blisko.
W kwestii doboru właściwego odcienia do stylizacji na daną okazję - ciemniejsze tony lepiej sprawdzą się w eleganckich zestawach, a jasne i soczyste odcienie, w tych mniej zobowiązujących.

Moje ulubione ubrania w kolorze zielonym:
 
bluzka: Vo Anne   kurtka: Awkward   bluzka: Awkward   bluzka: ohioisonfire




   
marynarka: Bitemarks   sukienka:  Awkward  spódniczka: OB "Kolekcja Wakacyjna"    sukienka: Epitaph

 
sukienka:  Awkward   torebka:   Awkward   torebka: Awkward   torebka: OB "Kolekcja Wakacyjna"


  
torebka:  OB "Kolekcja Wakacyjna"   naszyjnik: OB "Shall We Dance"    buty:  Vo Anne

Oczywiście przygotowałam także kilka stylizacji.

Stylizacja I
 
bluzka, spódniczka, naszyjnik, torebka:  OB "Kolekcja Wakacyjna"   bransoletka: OB "Streetwear"   buty: Bitemarks  
Pierwsza stylizacja to połączenie zielonej spódniczki w soczystym kolorze z klasyczną bielą oraz złotem. Komplet zdecydowanie bardzo dziewczęcy. Biała bluzka z koronkowymi elementami idealnie pasuje do złotego naszyjnika z kuleczek. Do tego dobrałam także złotą bransoletkę oraz torebkę w kolorze złamanej bieli. Buty, które ma na sobie moja postać zapewne już znacie. Bardzo je lubię m.in. ze względu na to, że pasują do naprawdę wielu kompletów. 

Stylizacja II
sweter: OB "Streetwear"   spódniczka: OB "Kolekcja Wakacyjna"   spodnie: Bitemarks   buty: My shop:)   torebka:  Awkward
Kolejna stylizacja jest zdecydowanie odmienna od poprzedniej i z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu.  Oliwkowo zielony sweter z różyczkami połączyłam z rurkami z efektem ombre. Pod sweter założyłam białą spódniczkę, która stworzyła wrażenie delikatnej falbanki. Torebka dobrana została pod kolor wzorów na swetrze. Buty natomiast postanowiłam zostawić w neutralnym kolorze, tak, by w stylizacji nie działo się za dużo.

Stylizacja III
koszula:  OB "Streetwear"   spodnie:   ohioisonfire   buty: Parsley   tatuaż: Daybreaker    bransoletka:  Daybreaker
Tworząc post o kolorze zielonym grzechem byłoby nie odwołać się do stylu militarnego. W tym wypadku postanowiłam użyć koszuli moro ze złotymi elementami. Dobrałam do niej burgundowe spodnie oraz buty w tym samym kolorze. Na jednej ręce moja postać ma tatuaż, a na drugiej kilka bransoletek. Stylizacja jest prosta ze względu na jej rzekome, wojskowe przeznaczenie. Jedynymi elementami, które dodają tu mojej postaci dziewczęcości są włosy oraz makijaż.

Dajcie znać co myślicie o nowym wyglądzie strony, kolorze zielonym, a także stylizacjach, które dla Was przygotowałam.

12 komentarze:

  1. Wygląd bardzo mi się podoba♥

    http://fashionstyle.pl/profile/296502/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzedni wygląd bardziej mi się podobał. Nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy tego, że w tym obecnym wszystko jest rozmyte a ja czuję się jak osoba, która nie dowidzi. Cieszę się, że pojawiła się stylizacja (1) od której nie mogę oderwać oczu od rana. Zdecydowanie fajne stylizacje i świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba nowy wygląd. Fajnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ten wygląd podoba, ale chyba wolałem tamten ;)

    1 stylizacja jest świetna! Reszta oczywiście też bardzo ładna, ale 1 zdecydowanie najbardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek jest ładny, ogółem jest dosyć ładnie, ale czcionka okropna..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie niby w drugiej stylizacji jest zieleń ? To bardziej kolor blada mięta ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` W takim razie mamy inne wyobrażenie o kolorach. ;)

      Usuń
  7. Czy bluzka to na pewno ta kolekcja? (W pierwszej) Chyba mam problemy ze wzrokiem.

    Świetne połączenia, wszystkie stylizacje mi się podobają lecz najbardziej pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd bloga jest świetny przejrzysty teraz podoba mi się 1 i 2 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolałam poprzedni wygląd. Odróżniał tego bloga od innych o tej tematyce. :(

    OdpowiedzUsuń