Na chwilę obecną działalność bloga została wstrzymana.

Obserwatorzy


Kilka stylizacji na ostatnie ciepłe dni.

Cześć kochani! Przetrwałam dziś na matematyce, więc z tej radości postanowiłam napisać nową notkę. A tak naprawdę stworzyłam kilka stylizacji, które chcę opublikować tutaj, na blogu i poddać waszej surowej ocenie. :)



W pierwszej stylizacji udało mi się wykorzystać śliczny, czerwony sweterek, dla którego wcześniej nie mogłam znaleźć zastosowania w tworzonych przeze mnie kompletach. Gdy wreszcie udało mi się coś wymyśli, połączyłam go z jasną, krótką spódniczką oraz lekką koszulą.
Całość uzupełniłam brązowymi elementami jak buty zapinane nad kostką czy biżuteria.
sweter - OB "Meeting Place"  koszula -  OB "Meeting Place"  spódniczka - Quarter  buty - Bitemarks  torebka - OB "August Haymaking"  bransoletka -  OB "August Haymaking"  naszyjnik - Epitaph 




















W drugim zestawie główną rolę gra tutaj zielony płaszczyk, pod który założyłam pasiasty top oraz delikatną, czarną spódniczkę. Zdecydowałam się także na dodanie jasnych zakolanówek, które fajnie uzupełniają stylizację. Czarne botki pasują do lekko "jesiennego" wizerunku. Brązowa, świetnie wykonana torebka jest tutaj świetnym uzupełnieniem całego stroju.
płaszcz - OB "Vibes"  top -  Bitemarks  spódniczka - Bitemarks   zakolanówki - Awkward   torebka -  OB "August Haymaking"  buty -   Bitemarks














Następne zestawienie jest dość specyficzne. Przedstawia elegancki, ale młodzieżowy styl. W stylizacji najwięcej uwagi przyciąga intensywny, czerwony kolor, który ożywia cały komplet. Jasne spodnie i ciekawa kopertówka nawiązują do eleganckiej części stroju, a bluzka z zabawnym nadrukiem sprawia, że całość nie jest już tak zobowiązująca.
spodnie -  Bitemarks  bluzka -  Bitemarks  marynarka -  Quarter  buty -  Bitemarks  torebka - Bitemarks  bransoletka - Bitemarks  






















W ostatniej stylizacji postawiłam na dziewczęcość. Białą sukienkę uzupełniłam o dość długą jasno niebieską marynarkę, a całość przełamałam brązem. Stylizacja jest lekka i uniwersalna, a także ciekawa. Blond włosy świetnie komponują się z niebieskimi elementami w stylizacji.
sukienka - Leer  marynarka - OB "Lookbook Me Up!"  naszyjnik - OB "Baby shower"  buty -  OB "August Haymaking" torebka -  OB "Lookbook Me Up!"













Dajcie znać, która ze stylizacji wydaje Wam się najciekawsza. :)

PS: Przypominam o dniu konkursów. :)

4 komentarze: